Internet problemen Windows Vista
Moderator: MandersOnline
Internet problemen Windows Vista
ik heb steeds als ik mijn pc opstart problemen dat ik geen internet verbinding heb. Terwijl er een pc (Windows XP) naast de mijne staat die dan wel gewoon internet heeft op dat moment.
ik heb beneden een router staan die alles verdeeld en op mijn kamer nog een switch voor de ps3 en de andere pc
me internet doet het pas weer op de Vista pc als ik de router en modem thuis reset
Kan iemand mij misschien met dit probleem helpen
Alvast Bedankt
ik heb beneden een router staan die alles verdeeld en op mijn kamer nog een switch voor de ps3 en de andere pc
me internet doet het pas weer op de Vista pc als ik de router en modem thuis reset
Kan iemand mij misschien met dit probleem helpen
Alvast Bedankt
-
- Manders Online
- Contacteer:
Re: Internet problemen Windows Vista
als eerste zou ik eens testen als je de kabels omprikt of het werkt en anders eens kijken of er een firmware update is.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
de kabels werken gewoon allemaal goed heb ik allemaal getest en welke firmware update (router firmware is updated) bedoeld u als ik vragen mag
-
- Manders Online
- Contacteer:
Ja die bedoelde ik eventueel als dat kan ook die van je Switch als het daarop is aangesloten. Anders netwerkkaart drivers bijwerken.
ik zal het in de gaten houden heb tot nu toe geen probs meer bedankt voor de ondersteuning
ik heb dus alle drivers die je zei geüpdatet en me bios ook maar het probleem blijft hetzelfde wat kan ik eraan veranderen
heb 1 pc met Vista
heb 2 pc met XP
heb 2 laptops met XP
elke keer de router en modem resetten is ook niet wat je wil
heb 1 pc met Vista
heb 2 pc met XP
heb 2 laptops met XP
elke keer de router en modem resetten is ook niet wat je wil

-
- Manders Online
- Contacteer:
nee zeker niet.
Ik ben bijna bang dat in een van de apparaten een probleem zit ik bedoel dus de Modem of Router.... Ik weet niet of je ergens een router kan lenen tijdelijk?
Ik ben bijna bang dat in een van de apparaten een probleem zit ik bedoel dus de Modem of Router.... Ik weet niet of je ergens een router kan lenen tijdelijk?
Het kan zijn dat je een ipconflict hebt.
Alle pc's loskoppelen behalve degene die het probleem heeft. Dan opstarten en kijken of het probleem er nog steeds is.
Zo ja, dan proberen de pc zo direct mogelijk aan je modem te hangen, dus zo weinig mogelijk switches en routers er tussen.
Je moet namelijk eerst weten wáár het probleem precies zit, voordat je op de verkeerde plek gaat zoeken.
Alle pc's loskoppelen behalve degene die het probleem heeft. Dan opstarten en kijken of het probleem er nog steeds is.
Zo ja, dan proberen de pc zo direct mogelijk aan je modem te hangen, dus zo weinig mogelijk switches en routers er tussen.
Je moet namelijk eerst weten wáár het probleem precies zit, voordat je op de verkeerde plek gaat zoeken.
maat van me zei de tunnel in de modem veranderen sindsdien nog geen problemen gekregen
en iemand anders zei ook nog tegen me ip vastzetten zodat ik geen ipconflict mee krijg moet het goed meekomen denk ik
en iemand anders zei ook nog tegen me ip vastzetten zodat ik geen ipconflict mee krijg moet het goed meekomen denk ik