Waar is die oude foto kijk programma gebleven?
Moderator: MandersOnline
Waar is die oude foto kijk programma gebleven?
hallo,
Ik heb sinds kort Vista. toen ik nog XP had zag ik mijn foto's als miniatuur weergave in de map staan met de detaaill. Zo kon ik zien welke foto ik wilde openen.
Nu in Vista krijg ik alleen maar miniatuur weergave zonder de foto.
Ook opent de foto in Microsoft photo editor. Dit vind ik ook niet fijn.
kan mij iemand vertellen hoe ik wel de foto als miniatuur kan bekijken?
En hoe krijg ik het oude foto programma terug die ik in XP had?
Ik hoor het graag.
Groeten.
Ik heb sinds kort Vista. toen ik nog XP had zag ik mijn foto's als miniatuur weergave in de map staan met de detaaill. Zo kon ik zien welke foto ik wilde openen.
Nu in Vista krijg ik alleen maar miniatuur weergave zonder de foto.
Ook opent de foto in Microsoft photo editor. Dit vind ik ook niet fijn.
kan mij iemand vertellen hoe ik wel de foto als miniatuur kan bekijken?
En hoe krijg ik het oude foto programma terug die ik in XP had?
Ik hoor het graag.
Groeten.
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
Re: Waar is die oude foto kijk programma gebleven?
Voor je eerste vraag: CTRL+ je scroll functie van je muis.
VOor de volgende vraag is het even van welk programma had je toen? Dan kan je via de eigenschappen op te vragen kiezen voor een ander programma met het knopje wijzigen.
VOor de volgende vraag is het even van welk programma had je toen? Dan kan je via de eigenschappen op te vragen kiezen voor een ander programma met het knopje wijzigen.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
Hoi manders,
helaas krijg ik met CTRL en scroll alleen kleinere of grotere pictogrammen. ik zie dus geen dettails.
en ten tweede: volgens mij had ik toen Windows viewer. ik kan deze echter niet vinden om te downloaden en hij staat ook niet in de lijst met te kiezen programma's.
Helaas...
helaas krijg ik met CTRL en scroll alleen kleinere of grotere pictogrammen. ik zie dus geen dettails.
en ten tweede: volgens mij had ik toen Windows viewer. ik kan deze echter niet vinden om te downloaden en hij staat ook niet in de lijst met te kiezen programma's.
Helaas...
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
Dan moet je eens via Beeld gaan kijken daar kan je nog wat dingen kiezen.
Wat betreft die Windows viewer die is vervangen door Windows Fotogalerie denk dat je deze nu ook hebt??
Wat betreft die Windows viewer die is vervangen door Windows Fotogalerie denk dat je deze nu ook hebt??
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
hoi manders,
helaas, ik heb via beeld alles al geprobeerd maar die functie is gewoon niet te krijgen. ik baal er wel van want ik ben hobbyfotograaf en moet vaak uit honderden foto's een paar terug zoeken en dit gaat nu dus niet!
het programma die ik nu in Vista heb is Microsoft foto editor.
maar het moet toch mogelijk zijn om dit voor elkaar te krijgen?
helaas, ik heb via beeld alles al geprobeerd maar die functie is gewoon niet te krijgen. ik baal er wel van want ik ben hobbyfotograaf en moet vaak uit honderden foto's een paar terug zoeken en dit gaat nu dus niet!
het programma die ik nu in Vista heb is Microsoft foto editor.
maar het moet toch mogelijk zijn om dit voor elkaar te krijgen?
Ik ben eruit!!!
Via mapopties in persoonlijke voorkeuren kan je de miniatuur weergave aanzetten en tumbnails uitzetten en dan krijg je de miniaturen te zien.
Toch bedankt voor je reacties.
Groeten.
Via mapopties in persoonlijke voorkeuren kan je de miniatuur weergave aanzetten en tumbnails uitzetten en dan krijg je de miniaturen te zien.
Toch bedankt voor je reacties.
Groeten.
De beste oplossing: Vista NIET installeren

- Jan_Kol
- 500+ Poster

- Contacteer:
Wellicht ten overvloede: hier de simpelste oplossing volgens mij

Toelichting bij de schermafdruk
Open de Map waar de foto's in staan.
Kies bij 1, Beeld
Kies in het nieuwe Venstertje, 2, Extra grote pictogrammen en je ziet dan de grooste pictogram weergave bij 3; of als dat je te gortig is Grote pictogrammen (het voorbeeld is "Extra groot").
Als je de Vista-versie van de "Viewer voor Dia's etc." van XP onder Vista wilt hebben:
Klik dan bij de groene 4 op: Diavoorstelling.
Normaal heb ik de Navigatiebalk (

Toelichting bij de schermafdruk
Open de Map waar de foto's in staan.
Kies bij 1, Beeld
Kies in het nieuwe Venstertje, 2, Extra grote pictogrammen en je ziet dan de grooste pictogram weergave bij 3; of als dat je te gortig is Grote pictogrammen (het voorbeeld is "Extra groot").
Als je de Vista-versie van de "Viewer voor Dia's etc." van XP onder Vista wilt hebben:
Klik dan bij de groene 4 op: Diavoorstelling.
Normaal heb ik de Navigatiebalk (