gezakt voor Nederlands
Moderator: MandersOnline
- MandersOnline
- Manders Online

- Berichten: 23698
- Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: gezakt voor Nederlands
Ik kreeg bijvoorbeeld van de week te horen Heeeeeeey Spetter, was geen feest te noemen hoor dus keek ook niet achterom 
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
Re: gezakt voor Nederlands
Riepen ze spetter tegen jou, was diegene zeker op weg naar een heeeele goeie oogarts.

-
rick peters
- 300+ Poster

- Berichten: 309
- Lid geworden op: zo 27 jan 2008, 11:32
- Locatie: Heesch, Noord-Brabant, Nederland
Re: gezakt voor Nederlands
de Engelse was boot diskette die had je denk ik beter in opstart diskette kunnen vertalen
Re: gezakt voor Nederlands
rick peters schreef: wo 11 jun 2008, 14:57de Engelse was boot diskette die had je denk ik beter in opstart diskette kunnen vertalen
?????????????????????????????
We hadden het toch over spetter Pieter
- MandersOnline
- Manders Online

- Berichten: 23698
- Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: gezakt voor Nederlands
hahahahahaha Oeiiii nou jaaa ik weet niet of die persoon slechte of goede ogen heeft...
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
Re: gezakt voor Nederlands
Liep hih met een witte stok, met rode strepen
Of had ie een hond bij zich
Of had ie een hond bij zich
Re: gezakt voor Nederlands
Of misschien wel een Duitser, die waren gisteren ook behoorlijk de weg kwijt. 
- MandersOnline
- Manders Online

- Berichten: 23698
- Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: gezakt voor Nederlands
gebruik je oren 
Re: gezakt voor Nederlands
Die Duitsers ?, die zijn nu naast de Italianen 


