Externe harde schijf
Moderator: MandersOnline
-
arthur1944
- Beginner

Externe harde schijf
hallo Pieter ik heb nu weer een probleem ik heb een qtec externe usb opslag met en 120gb schijf die is in 2 partities nu had ik hem via een usb aangesloten maar kreeg de melding snel usb aangesloten op trage hub een pci qtec usb2.0 op advies er ingezet na het opstarten gaat het menuutje draaien automatisch afspelen als ik zeg geen actie ondernemen is het weg na 1 minuut begint het weer hij geeft een fout aan maar ik begrijp er niets meer van heb jij wel eens van dit probleem iets gehoord nu heeft hij een snelle hub en zijn de problemen nog groter geworden ik hoop dat jij wat weet ik kom er niet meer uit? help groeten arthur noord holland
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
Arthur,
Heb je hiervoor software moeten installeren?
Wat is je exacte foutmelding?
Al eens geprobeerd direct op de computer aan te sluiten, een hub wil wel vaker problemen geven.
Pieter
Heb je hiervoor software moeten installeren?
Wat is je exacte foutmelding?
Al eens geprobeerd direct op de computer aan te sluiten, een hub wil wel vaker problemen geven.
Pieter
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
-
arthur1944
- Beginner

aangesloten op een te trage hub standaard van de pc op advies een
qtec pci card er ingezet daar is nu de extern op aangesloten ik heb hem nu maar geformatteerd 2 nieuwe partities aan gemaakt maar als ik daar muziek opzet dan opent hij het menu wat je krijgt als je een cd in je cd-romspeler doet met de optie in Windows media player speler een map openen enzovoort ik begrijp er geen jota meer van de zaak gebeld
maar die konden mij niet verder helpen hun hadden geadviseerd
om die kaart te plaatsen had ik hem maar op die trage hub laten zitten toen deed hij het nog ik kreeg alleen soms de melding hoge snelheid op een trage hub aangesloten installeer snelle hub nou die heb ik nu een 2.0
standaard 1.1 ik weet het niet meer hij denkt dat het een cd rom speler is denk ik weet jij het nog ik niet meer
groeten arthur noord holland
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
Hij zal hem zien als een extern station en als CD lijkt me beetje vreemd, al gedaan wat ik adviseerde?
Pieter
Pieter
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl