schijfopruiming.
Moderator: MandersOnline
schijfopruiming.
hoi,
kan iemand m vertellen hoe ik dit oplossen moet??
als ik schijfopruiming doe slaat hij hier steeds het aangevinkte vakje over van oude bestanden comprimeren.
daar staat nu 73.036 kb op maar het ruimt het dus niet op??
wie weet hoe ik dit verhelpen kan???
groetjes dimara...
kan iemand m vertellen hoe ik dit oplossen moet??
als ik schijfopruiming doe slaat hij hier steeds het aangevinkte vakje over van oude bestanden comprimeren.
daar staat nu 73.036 kb op maar het ruimt het dus niet op??
wie weet hoe ik dit verhelpen kan???
groetjes dimara...
- Friendship2098
- Beginner

- Berichten: 92
- Lid geworden op: zo 07 dec 2003, 1:14
- Locatie: Planet Earth
- MandersOnline
- Manders Online

- Berichten: 23698
- Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Die dingen Comprimeren kan ik wel laten verdwijnen, het zal je amper tot soms geen ruimte schelen en vak bezorgt het je enkel vertagingen op je systeem.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
- MandersOnline
- Manders Online

- Berichten: 23698
- Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
nee maar dat Comprimeren heeft van doen met bestanden die je niet gebruikt binnen een bepaalde tijd, hierdoor gaat Windows proberen de bestanden in te pakken wat veel vermogen kan kosten van je processor, om uiteindelijk weer te moeten uitpakken als je wel er iets mee gaat doen.
Bij schijfopruiming weet ik verder niet wat jij graag zou willen hebben zien, maar ik sloop bij mezelf die comprimeer gedoe altijd uit scheelt me ook een hoop tijd.
Bij schijfopruiming weet ik verder niet wat jij graag zou willen hebben zien, maar ik sloop bij mezelf die comprimeer gedoe altijd uit scheelt me ook een hoop tijd.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
- MandersOnline
- Manders Online

- Berichten: 23698
- Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
- MandersOnline
- Manders Online

- Berichten: 23698
- Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Met me huisje gaat prima erg lekker rustig daar heb er al telefoon en internet zit er al een weekje verder kan je de tips van Petra wel even proberen roep maar als je wil weten hoe je dat oplost.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl


