HP Printer
Moderator: MandersOnline
Heb ik nog een vraag ik had er eerst McAfee op staan als Virusscanner .Maar ik heb er AVG op gezet .Nou blijkt dat er in de Firewall lijst ook nog McAfee tussen staat dat klopt toch niet want die heb ik verwijderd en ook bij Windows Verkenner verwijderd . En hoe kan het als ik bij zoeken iets invul dat ik daar programma's tegen kom die ook allang van mijn Computer af zijn er staat zelfs een datum bij en als ik die dan wil verwijderen gebeurt er niks
-
- Manders Online
- Contacteer:
Helaas blijkt het maar al te vaak dat er bij het verwijderen op de juiste manier dat er dan een hoop resten achter blijven. Soms hebben fabrikanten een Cleaningtool om de laatste restjes te verwijderen, maar vaak ook niet.
Enigste wat dan werkt is om een programma te gebruiken die andere programma's de-installeert en daarna de pc nog verder inspecteert of er nog restjes achter blijven.
Enigste wat dan werkt is om een programma te gebruiken die andere programma's de-installeert en daarna de pc nog verder inspecteert of er nog restjes achter blijven.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
-
- Manders Online
- Contacteer: