sqmdata + sqmnoopt

Algemeen over alle Windows versies.

Moderator: MandersOnline

Gebruikersavatar
Friendship2098
Beginner
Beginner
Berichten: 92
Lid geworden op: zo 07 dec 2003, 1:14
Locatie: Planet Earth

sqmdata + sqmnoopt

Bericht door Friendship2098 »

Hallo allemaal.

Ik heb sinds enkele dagen in mijn C:\ root directory twee keer 19 filetjes staan.

Ze zijn genaamd smqdata.sqm en sqmnoopt.sqm en genummerd van 00 tot 19.

Heb wel op internet gezocht maar niemand weet het eigenlijk. Wordt aangegeven dat het van Windows Live Messenger is.

Verborgen bestanden weergeven moet wel aanstaan ander zie je ze niet.
Als je ze verwijderd zijn ze bij de volgende opstart terug.

Iemand enig idee wat het voorsteld?
To live is the rarest thing in life. Most people exist, that's all .......OSCAR.

Greetings Friendship2098
Gebruikersavatar
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23698
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

Het is iets om informatie te verzamelen voor Microsoft wat ik zo opvat overal.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
Gebruikersavatar
Friendship2098
Beginner
Beginner
Berichten: 92
Lid geworden op: zo 07 dec 2003, 1:14
Locatie: Planet Earth

Bericht door Friendship2098 »

OK bedankt Pieter. Zal het dan maar laten staan.
To live is the rarest thing in life. Most people exist, that's all .......OSCAR.

Greetings Friendship2098
Gebruikersavatar
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23698
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

Je mag het weg mikkn hoor ;)
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
Gebruikersavatar
Friendship2098
Beginner
Beginner
Berichten: 92
Lid geworden op: zo 07 dec 2003, 1:14
Locatie: Planet Earth

Bericht door Friendship2098 »

Bij de eerste opstart is het dan toch terug.
To live is the rarest thing in life. Most people exist, that's all .......OSCAR.

Greetings Friendship2098
Gebruikersavatar
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23698
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

Jaaa klopt, ik heb iets mee genomen wat het weg gooit elke keer als ik opstart wel grappig...
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
Gebruikersavatar
lsc2000
1000+ Poster
1000+ Poster
Berichten: 1249
Lid geworden op: vr 03 mar 2006, 12:33
Locatie: Centrum van het land vlak bij utreg
Contacteer:

Bericht door lsc2000 »

MandersOnline @ Ma 13 Aug 2007, 17:48 schreef:Jaaa klopt, ik heb iets mee genomen wat het weg gooit elke keer als ik opstart wel grappig...
Dan zeg je toch gewoon dat je een wegggooiertje hebt op je pc. :lol: :lol: :lol:
Verstand van computers? Hahaha egnie ik doe net alsof.
Afbeelding
This message was checked by LSC2000 system 2006-2020.
home page http://www.lsc2000.nl
Gebruikersavatar
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23698
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

Nee een script
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
Gebruikersavatar
lsc2000
1000+ Poster
1000+ Poster
Berichten: 1249
Lid geworden op: vr 03 mar 2006, 12:33
Locatie: Centrum van het land vlak bij utreg
Contacteer:

Bericht door lsc2000 »

Duhhhhhhh :lol:

Jij bent toch dat weggooiertje
Verstand van computers? Hahaha egnie ik doe net alsof.
Afbeelding
This message was checked by LSC2000 system 2006-2020.
home page http://www.lsc2000.nl
Gebruikersavatar
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23698
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

ohhhhh oke dat mag je wel zeggen hoor :)

Ik ruim wel eens wat op hahaha
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
Gebruikersavatar
lsc2000
1000+ Poster
1000+ Poster
Berichten: 1249
Lid geworden op: vr 03 mar 2006, 12:33
Locatie: Centrum van het land vlak bij utreg
Contacteer:

Bericht door lsc2000 »

DBI :lol:
Verstand van computers? Hahaha egnie ik doe net alsof.
Afbeelding
This message was checked by LSC2000 system 2006-2020.
home page http://www.lsc2000.nl
Gebruikersavatar
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23698
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

en dat is??
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
Gebruikersavatar
lsc2000
1000+ Poster
1000+ Poster
Berichten: 1249
Lid geworden op: vr 03 mar 2006, 12:33
Locatie: Centrum van het land vlak bij utreg
Contacteer:

Bericht door lsc2000 »

MandersOnline @ Ma 13 Aug 2007, 22:08 schreef:en dat is??
Komtie Dat Bedoel Ik
Verstand van computers? Hahaha egnie ik doe net alsof.
Afbeelding
This message was checked by LSC2000 system 2006-2020.
home page http://www.lsc2000.nl
Gebruikersavatar
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23698
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

Oke :)
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
Gebruikersavatar
Friendship2098
Beginner
Beginner
Berichten: 92
Lid geworden op: zo 07 dec 2003, 1:14
Locatie: Planet Earth

Bericht door Friendship2098 »

En ze staan hier ook Pieter.

C:\Documents and Settings\Naam\Application Data\Microsoft\MSN Messenger
To live is the rarest thing in life. Most people exist, that's all .......OSCAR.

Greetings Friendship2098
Plaats reactie