hallo Manders,
ik kan mijn startpagina op een of andere manier niet veranderen meer in Explorer 6
als ik hem verander naar https://www.startpagina.nl blijft die er een keer in staan de volgende keer springt die automatisch naar https://www.google.nl toe.
Weet jij hoe ik dit kan veranderen heb geen software van Google geïnstalleerd en kan niks op de computer vinden van Google.
Hopelijk weet jij wat het is.
Explorer 6
Moderator: MandersOnline
- MandersOnline
- Manders Online

- Berichten: 23698
- Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
nee heb wel NOD 32 er op staan maar die loopt er al heel lang op. Kreeg vandaag wel een melding vanaf een website dat er een virus op zat. Sindsdien heb ik Google als startpagina er in staan.
HOe kun je anders dan je explorer 6 er vanaf gooien? zodat ik hem weer opnieuw kan installeren of zal het probleem verholpen zijn als ik explorer 7 er op zet?
HOe kun je anders dan je explorer 6 er vanaf gooien? zodat ik hem weer opnieuw kan installeren of zal het probleem verholpen zijn als ik explorer 7 er op zet?
- MandersOnline
- Manders Online

- Berichten: 23698
- Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Maak liever maar eerst een Hijackthis log dan ga ik voor je kijken of ik iets kan vinden oke??
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
- MandersOnline
- Manders Online

- Berichten: 23698
- Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:

