Hallo
Het scherm van haar pc slaat na een zekere tijd aan en uit,gaat dan zeer rap en uit zodat je zelfs de pc niet meer kan uit doen.Merk Benq 17inch platchreenschreen.Navraag bij de verdeler,zou van de aarding komen,alles nagezien de aarding is goed.
Thanks
jorre
Scherm
Moderator: MandersOnline
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
Heel erg apart beeldscherm gaat dus steeds aan en uit??
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
scherm
De schermen veranderd van de eenen pc naar de andere pc
en..alles loop nu normaal.Valt niet meer uit,moet toch aan het scherm liggen,maar het scherm die altijd uit en aan sloeg doet niet bij mij en mij scherm gaat ook goed op de andere pc.Waarom ????
Jorre
en..alles loop nu normaal.Valt niet meer uit,moet toch aan het scherm liggen,maar het scherm die altijd uit en aan sloeg doet niet bij mij en mij scherm gaat ook goed op de andere pc.Waarom ????
Jorre
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
geen idee misschien dat de stroom van de ene PC wat doorsloeg?
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
- Jan_Kol
- 500+ Poster

- Contacteer:
Ik denk dat het aan een niet helemaal goed bevestigde kabel heeft gelegen en niet aan het beeldscherm zelf; door het omzetten van de schermen tussen de PC's onderling zijn de kabels waarschijnlijk wel weer goed vast komen te zitten.
Een vergelijkbaar probleem heb ik ook ooit voor iemand opgelost door de kabels vast te zetten. Persoonlijk draai ik de schroefjes van de beeldschermkabels altijd vast. In het geval waar ik op doel was dit niet gebeurd en was het contact, na verschuiven van het beeldscherm, los geraakt.
Jan
Een vergelijkbaar probleem heb ik ook ooit voor iemand opgelost door de kabels vast te zetten. Persoonlijk draai ik de schroefjes van de beeldschermkabels altijd vast. In het geval waar ik op doel was dit niet gebeurd en was het contact, na verschuiven van het beeldscherm, los geraakt.
Jan