om de pc te beschermen, wat is het beste ,wat niet zit te vervelen
en wat goed zijn werk doet terwijl je niets van merkt.
wie kan mij een goed advies geven.
groeten waltercorb
Moderator: MandersOnline









hallo Pipo,ik heb in der tijd NOD32 op mijn pc gezet ,nu heb ik nog meer virussen binnen ,ik heb altijd wat een ander

