Outlook Express 6, adresboek verdwenen

Algemeen over alle Windows versies.

Moderator: MandersOnline

Gebruikersavatar
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23698
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

Wat irritant zeg, Ik kan eventueel een kopie maken van alle bestanden van Outlook Express als je dat wilt...
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
labrymos
Beginner
Beginner
Berichten: 29
Lid geworden op: za 06 nov 2004, 20:34

Bericht door labrymos »

Als je dat wilt doen graag, dan kan ik die bestanden kopiëren over mijn bestaande files heen naar mijn Outlook Express en dan zou het toch moeten werken. :?:
Gebruikersavatar
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23698
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

1.35 MB kan ik per mail naar je toe zenden.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
Gebruikersavatar
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23698
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

Hij is ale het goed is nu onderweg.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
labrymos
Beginner
Beginner
Berichten: 29
Lid geworden op: za 06 nov 2004, 20:34

Bericht door labrymos »

Bedankt voor de mail.

Ik heb de bestanden uitgepakt en in c/program files/ OutlookExpress geïnstalleerd over de bestaande bestanden heen.


Hierna de computer opgestart, maar helaas het probleem blijft hetzelfde
Gebruikersavatar
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23698
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

Dan zit het probleem dieper in Outlook, kan wel eens even alle DLL bestanden opzoeken van de week heb het nu even te druk.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
labrymos
Beginner
Beginner
Berichten: 29
Lid geworden op: za 06 nov 2004, 20:34

Bericht door labrymos »

Graag , als je die moeite zou willen doen.


Bedankt al!
Gebruikersavatar
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23698
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

Meld het me van de week even ik vergeet het gegarandeerd
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
labrymos
Beginner
Beginner
Berichten: 29
Lid geworden op: za 06 nov 2004, 20:34

Bericht door labrymos »

Pieter, denk je nog aan de dll bestanden :wink:
labrymos
Beginner
Beginner
Berichten: 29
Lid geworden op: za 06 nov 2004, 20:34

Bericht door labrymos »

Pieter,

Ik heb de computer gerestored, dus je hoeft de dll bestanden niet meer te zoeken.


Een prachtige jaarwisseling toegewenst,


Labrymos
Gebruikersavatar
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23698
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

Top, nogmaals mijn excuses voor het niet zo snel kunnen reageren en doen, ben er druk geweest.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
Plaats reactie