Computer niet meer op te starten na tweak xp
Moderator: MandersOnline
Computer niet meer op te starten na tweak XP
omdat niemand nog reageerde nogmaals.
Pieter,ik heb via bedrock tweak XP gedownd en laten draaien nu kan ik op mijn laptop (daar deed ik dit)zelfs mijn account niet meer opstarten ik krijg de melding na welkom een pop-up met hoofdtitel gebruikersomgeving en daarin de tekst.
Windows kan het gebruikers profiel niet laden etc.
en detail er zijn onvoldoende systeembronnen beschikbaar om aan de aanvraag te voldoen.
nu kan ik Windows opnieuw installeren maar dan ben ik al mijn Outlook berichten kwijt en die wil ik bewaren.
heb jij een oplossing.frank
Pieter,ik heb via bedrock tweak XP gedownd en laten draaien nu kan ik op mijn laptop (daar deed ik dit)zelfs mijn account niet meer opstarten ik krijg de melding na welkom een pop-up met hoofdtitel gebruikersomgeving en daarin de tekst.
Windows kan het gebruikers profiel niet laden etc.
en detail er zijn onvoldoende systeembronnen beschikbaar om aan de aanvraag te voldoen.
nu kan ik Windows opnieuw installeren maar dan ben ik al mijn Outlook berichten kwijt en die wil ik bewaren.
heb jij een oplossing.frank
- Friendship2098
- Beginner

Hallo Frankie63.
Kun je niet als je je PC opstart met F8 naar veilige modus gaan en daar "laatst bekende configuratie die werkte" selekteren en zo je PC opstarten.
Als dat lukt laat het dan even weten. Op F8 moet je wel enkele keren tokkelen (indrukken meermaals snel achter elkaar) Sorry mijn Nederlands is niet heel goed.
Kun je niet als je je PC opstart met F8 naar veilige modus gaan en daar "laatst bekende configuratie die werkte" selekteren en zo je PC opstarten.
Als dat lukt laat het dan even weten. Op F8 moet je wel enkele keren tokkelen (indrukken meermaals snel achter elkaar) Sorry mijn Nederlands is niet heel goed.
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
wat was de oplossing?
en ja ik reageer niet als een ander al gereageerd heeft en misschien een oplossing heeft dat is natuurlijk niet meer dan logisch straks denk je nou die ene oplossing zal wel niet goed zijn sla je die over en dan ga je er uiteindelijk vanuit als je mij bent dat je de voorgaande oplossingen ook hebt geprobeerd.
en ja ik reageer niet als een ander al gereageerd heeft en misschien een oplossing heeft dat is natuurlijk niet meer dan logisch straks denk je nou die ene oplossing zal wel niet goed zijn sla je die over en dan ga je er uiteindelijk vanuit als je mij bent dat je de voorgaande oplossingen ook hebt geprobeerd.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
Pieter Outlook berichten gered,zie item viewtopic.php?t=3893
kijk maar eens misschien een apart topic van maken?
groeten frank
kijk maar eens misschien een apart topic van maken?
groeten frank
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
Heb ik gedaan, heb hiervan maar meteen je titel aangepast staat wat duidelijker
Pieter ik bedoelde met topic maken ook wat ik gezet had op viewtopic.php?t=3893
het komt vlg mij vaker voor dat Windows crashed.
ik gaf hierbij de mogelijkheid aan e.e.a. te redden(ik was er blij mee met deze reddingsboei)
maar jij moet maar bezien of dit verder interessant is.
groeten frank
het komt vlg mij vaker voor dat Windows crashed.
ik gaf hierbij de mogelijkheid aan e.e.a. te redden(ik was er blij mee met deze reddingsboei)
maar jij moet maar bezien of dit verder interessant is.
groeten frank
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
Pieter,ik snap jou nu ook niet meer.
mijn computer wilde niet meer starten onder Windows omdat ik tweak liet draaien en dit mijn reg verkloot had.
ik kwam niet verder als de iconen van de gebruikers.
toen heb ik met behulp van knoppix mijn bestanden gered op een externe schijf, Windows weer geïnstalleerd en mijn bestanden plus mails weer terug gezet.
dat bedoel ik.
frank
mijn computer wilde niet meer starten onder Windows omdat ik tweak liet draaien en dit mijn reg verkloot had.
ik kwam niet verder als de iconen van de gebruikers.
toen heb ik met behulp van knoppix mijn bestanden gered op een externe schijf, Windows weer geïnstalleerd en mijn bestanden plus mails weer terug gezet.
dat bedoel ik.
frank
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
oke dat vat ik geheel, maar wat bedoelde je met een aparte Topic dan?