foutmelding iexplore.exe
Moderator: MandersOnline
foutmelding ieXPlore.exe
Als ik op een website een ActiveX-besturingselement uit wil voeren krijg ik de melding dat er een fout is opgetreden in iexplore.exe en dat de boel wordt afgesloten. Het ActiveX-besturingselement heb ik al op kunnen halen maar hiermee is het probleem niet opgelost.
Wie weet raad?
Wie weet raad?
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
Ga eens naar Extra - Internet-opties... - kies voor Instellingen - Kies voor Objecten weergeven.
Dan zit je in een map met diverse dingen van Active X als je die eens leeg wil gooien.
Dan zit je in een map met diverse dingen van Active X als je die eens leeg wil gooien.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
Ik heb geen idee wat er aan de hand is. Heb alle ActiveX besturingsbestanden weggegooid maar heb nu bij veel meer sites hetzelfde probleem. Zodra ik de site probeer te openen krijg ik de vraag of ik een ActiveX-besturingselement op deze webpagina wil uitvoeren. Als ik dan op OK klik (of het sluiten kruisje) krijg ik de melding dat in iexplore.exe een fout is opgetreden en moet worden afgesloten. Of ik ook een fout rapport wil verzenden enz... Sites waar ik tot voor kort geen problemen had kom ik nu niet meer op...
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
Lijkt me niet echt in orde...
Kun je een Hijackthis log maken dan gaan we speuren naar rommel...
Kun je een Hijackthis log maken dan gaan we speuren naar rommel...
bijna zelfde probleem
hoi, ik heb dus ook steeds die I.E.X explorer foutmelding,
zodat er ineens alle sites afgesloten worden
en soms sluit de pc gewoon van alles af, behalve incredimail of MSN, maar wel alle sites online, zonder waarschuwing.
Erg vervelend als je steeds weer binnen een paar seconden op nieuw die site op moet zoeken.
Ik snuffel nog al eens graag op marktplaats, maar dan word ik er dus echt kribbig van,
als ik steeds weer op nieuw die site moet openen.
Mijn vriend heeft al systeemherstel gedaan en toen ging het eventjes goed,
maar was maar 1 a 2 dagen en toen begon het ged*nder weer...
wie kan mij helpen om weer langdurig te kunnen surfen op internet en er niet steeds uit gegooid te worden? HELLUP!!!
zodat er ineens alle sites afgesloten worden
en soms sluit de pc gewoon van alles af, behalve incredimail of MSN, maar wel alle sites online, zonder waarschuwing.
Erg vervelend als je steeds weer binnen een paar seconden op nieuw die site op moet zoeken.
Ik snuffel nog al eens graag op marktplaats, maar dan word ik er dus echt kribbig van,
als ik steeds weer op nieuw die site moet openen.
Mijn vriend heeft al systeemherstel gedaan en toen ging het eventjes goed,
maar was maar 1 a 2 dagen en toen begon het ged*nder weer...
wie kan mij helpen om weer langdurig te kunnen surfen op internet en er niet steeds uit gegooid te worden? HELLUP!!!
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
viewtopic.php?t=426
Het heeft mogelijk te maken met een nieuwe Patch die problemen geeft.
22 Augustus verwacht ik een Patch tot die tijd moet je wat anders uitvoeren zal het opzoeken.
Het heeft mogelijk te maken met een nieuwe Patch die problemen geeft.
22 Augustus verwacht ik een Patch tot die tijd moet je wat anders uitvoeren zal het opzoeken.
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer: