Hoi
Ik heb ff een vraagje?
1 HD kan ik niet meer benaderen, bij computerbeheer zie ik dat bij die schijf geen NFTS meer bijstaat?
Betekend dit dat de HD stuk is, er staat nog belangrijke data op.
Wat kan ik hier nog mee?
HD Stuk?
Moderator: MandersOnline
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
Kan je er een screenshot van maken dan kijk ik even, hij hoeft niet direct kapot te zijn hoor.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
Is het echt een losse harde schijf of een partitie?
Verder zou ik je dan aanraden te kijken voor een restore tool zodat je data kan redden alleen kosten ze wel geld
Verder zou ik je dan aanraden te kijken voor een restore tool zodat je data kan redden alleen kosten ze wel geld
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
-
justin14
- Beginner

- Locatie: tussen bedrock/en mandersonlineforum en mijn computer
dit soort probleem heeft mijn vader met de werkt comp gehad
de c:/ was kapot en dus gelijk ook de patities of sow :S
toen heeft hij de schijf er uitgehaalt en in een andere comp gezet en toen heeft hij de data wel kunnen over zetten
ik hoop voor je dat het werkt
zo niet heb je helaas een probleem 
de c:/ was kapot en dus gelijk ook de patities of sow :S
toen heeft hij de schijf er uitgehaalt en in een andere comp gezet en toen heeft hij de data wel kunnen over zetten
ik hoop voor je dat het werkt
lol ik heb veel aan dit forum te danken
- Jan_Kol
- 500+ Poster

- Contacteer:
Je vriend is niet de eerste die dit overkomt en hij zal ook niet de laatste zijn!
In december heb ik ook zo'n akkevietje gehad. Eigenlijk nog erger want die schijf werd helemaal niet meer gezien, en hier lijkt dat nog wel het geval. Voordat je allerlei software gaat aanschaffen en gaat experimenteren zou ik de schijf uit de PC halen en deze tijdelijk in en andere PC hangen (let wel op master/slave) en kijken of je daar nog iets mee kunt, in dit geval vermoedelijk wel.
Pesroonlijk heb ik het probleem nu redelijk onder controle: data gaan bij mij nu altijd op een RAID1 systeem ofwel 2 identieke schijven die gespiegeld zijn. Gaat er nu
In december heb ik ook zo'n akkevietje gehad. Eigenlijk nog erger want die schijf werd helemaal niet meer gezien, en hier lijkt dat nog wel het geval. Voordat je allerlei software gaat aanschaffen en gaat experimenteren zou ik de schijf uit de PC halen en deze tijdelijk in en andere PC hangen (let wel op master/slave) en kijken of je daar nog iets mee kunt, in dit geval vermoedelijk wel.
Pesroonlijk heb ik het probleem nu redelijk onder controle: data gaan bij mij nu altijd op een RAID1 systeem ofwel 2 identieke schijven die gespiegeld zijn. Gaat er nu