Hallo Manders,
Ten einde raad kom ik hier om raad vragen (had het beter gelijk kunnen doen) het probleem is,
Ik heb een security center van McAfee gedownload all in one 2006, dat ging allemaal prima totdat de updates wilden installeren, toen bleek dat service pack 2 alles tegen hield.
Dit uitschakelen ging niet, dus dan maar McAfee eraf en toen begon het probleem, met geen mogelijkheid is dat te verwijden heb van alles geprobeerd maar er blijft steeds rotzooi achter en dan kan er geen nieuwe op zegt hij.
Hoe krijg ik dit nu verwijderd, ik heb er geen cd van.
Volgende vraag en ik weet niet of alles verband houd met elkaar want ik ben dus aan het rotzooien geweest, de internet explorer wil niet goed meer afsluiten, moet nu vaak via taakbeheer afsluiten.
Ook valt me op dat ik niet meer op alle site's kan komen krijg dan zo waarschuwing, en als ik dan op ok klik gebeurd er helemaal niets, ik heb al bij exstra geklikt op pop-up's uitschakelen maar dat helpt niets.
Ik hoop dat je me helpen kunt, groetjes Yvonne
mcafee verwijderen
Moderator: MandersOnline
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
Ik denk dat dat alles met elkaar te maken kan hebben inderdaad. Was het een probeerversie die je gebruikt hebt?
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
nee, een illegalen wel compleet dacht ik.
En dat dacht ik dus verkeerd, want er zit geen un-installer bij, maar ik ben nu al een heel eind op weg met het verwijderen van dit r#* ding.
Er zijn nu nog maar drie files die het vertikken, nl Mc Tskshd, Mc detect, Mcsubmgr.dll, hoe ik deze weg moet halen?????
Internet exporer wil ook weer gewoon afsluiten, teminsten de keren die ik het probeerde.
Groetjes Vonnie
En dat dacht ik dus verkeerd, want er zit geen un-installer bij, maar ik ben nu al een heel eind op weg met het verwijderen van dit r#* ding.
Er zijn nu nog maar drie files die het vertikken, nl Mc Tskshd, Mc detect, Mcsubmgr.dll, hoe ik deze weg moet halen?????
Internet exporer wil ook weer gewoon afsluiten, teminsten de keren die ik het probeerde.
Groetjes Vonnie
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
Handmatig verwijderen is niet de oplossing lijkt me...
Ik zal je wel wat sturen misschien kan je er wat mee
Ik zal je wel wat sturen misschien kan je er wat mee
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl