PowerQuest Drive Image

Algemeen over alle Windows versies.

Moderator: MandersOnline

Plaats reactie
marc
Beginner
Beginner

PowerQuest Drive Image

Bericht door marc »

Hoi,
vanmiddag heb ik op de pc van mijn vader geprobeerd een image van zijn harde schijf te maken. Ik heb dat op mijn pc al meerdere keren zonder problemen gedaan, alleen nu uitgerekend op die van mijn vader (die nogal snel in de stress raakt met dit soort dingen) is het niet helemaal goed gegaan. :(
Nadat PowerQuest het werk gedaan heeft en een image heeft gemaakt op partitie BACKUP(zonder foutmeldingen o.i.d.) en XP opnieuw opgestart wordt, krijg ik steeds de melding dat er nieuwe hardware is gevonden (volume) en dat daarvoor de drivers geïnstalleerd moeten worden. Ik krijg daarbij het icoontje van een harde schijf. Ik snap daar niets van. :( :x Als ik het Windows automatisch laat proberen krijg je die melding dat het niet voldoet aan de eisen van de Windows Logo-test. Ik heb toen op doorgaan geklikt, maar ook bij het opnieuw opstarten kreeg je weer die melding dat er nieuwe hardware was gevonden.
Ook krijg ik een melding dat de beschikbare ruimte van het volume DISE_BACKUP niet toereikend is. Ik begrijp ook daar niets van want behalve dat er nog ruimte op dat volume vrij is, weet ik ook niet wat die DISE_BACKUP is.

Wie kan mij (en mijn vader) helpen.
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

Had je iets speciaals gedaan met die partitie ofzo? is het een standaard merk PC of iets anders?
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
marc
Beginner
Beginner

Bericht door marc »

ik heb er, volgens mij,niets speciaals mee gedaan. Het is geen merk pc en het merk van de hd weet ik niet.
Ik heb Image Drive zelf een partitie laten maken waar de image naar toegeschreven is.
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

Lijkt er op alsof die de Partitie niet lekker heeft aangemaakt.

Kan je nog eens dat betreffende programma gebruiken om de boel na te checken die Drive Image?
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
Plaats reactie