Ik heb veel problemen die ik bij u al heb geprobeerd op te lossen,maar het lukt met uw hulp ook niet. (Fout in Windows Media Player, kan MSN e-mail niet openen, Op internet krijg ik 24 uur nieuws niet te zien, Bij Planet Internet zijn horizontaal en verticaal groene balken met gegevens die kan ik ook niet openen).
Ik heb nu Windows XP prof, en Service Pack 2 Prof gedownload van uw site en opgeslagen op diskettes. Ik heb voor alle duidelijkheid geen cd van Windows.
Ik wil Windows er nu opnieuw gaan opzetten omdat ik denk dat het probleem dan opgelost is, maar ik heb nog niet met diskettes gewerkt.
Mijn vraag is hoe moet ik dit nu voor elkaar krijgen.
HARIE
Hoe formatteren
Moderator: MandersOnline
Hoe formatteren
Hou van ver fietsen en niet boven de 25km/uur
ik zou niet weten waarom je met diskettes wil werken of je moet geen cd-rom-speler hebben
maar goed ik weet dat het vroeger zo ging nog in de dos tijd dan.
zet je computer uit doe diskette 1 er in en doe je computer aan en als het dan goed is zal hij vanaf de diskette opstarten
maar goed ik weet dat het vroeger zo ging nog in de dos tijd dan.
zet je computer uit doe diskette 1 er in en doe je computer aan en als het dan goed is zal hij vanaf de diskette opstarten
Een expert is iemand die steeds meer weet over steeds minder.
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
Op diskettes werkt het zeker niet hoor dat van me site is de opstartdiskette reeks, die kan je wel gebruiken, maar gewoon de normale cd moet ook werken.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl