site in nl poorten open zeeten

Als je het niet weet gooi het hierin. Het wordt dan eventueel verplaatst.

Moderator: MandersOnline

bastian12
100+ Poster
100+ Poster

Bericht door bastian12 »

oke Pieter heb op moment de router er afgedaan zit een foutje kan niet meer op internet als die er tussen zit moet even navragen wat ik het beste kan doen reset ???ben ik alle gegevens kwijt heej ik laat het je horen als het weer goed is misschien kan die jongen mij helpen met instellen waar ik hem gekocht heb ,wordt wel even wachten want hij is altijd druk er zit niets anders op Pieter bedankt voor je tijd gr b12
hee hier met bas ik ben fietsemaker in dieren
van het bekende merk ben gek op computer en muziek en films maar moet nog veel leren over de computer heb hem pas 2jaar maar het komt wel

de groeten allemaal
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

Ja als je reset moet je alle instellingen opnieuw er in zetten soms wil het ook wel lukken als je even je router uit zet en weer aan maar of je gegevens dan bewaard blijven weet ik niet exact
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
bastian12
100+ Poster
100+ Poster

Bericht door bastian12 »

hallo Pieter ga kijken of ik nu wel goed kan krijgen zonder de router en dan later de router er achter is misschien wat makkelijker maar ik mis wel een hoop mooie zenders op tv dus geen harde politie films voorlopig meer ha ha ik laat wel weer van me horen gr b12
van het bekende merk ben gek op computer en muziek en films maar moet nog veel leren over de computer heb hem pas 2jaar maar het komt wel

de groeten allemaal
bastian12
100+ Poster
100+ Poster

Bericht door bastian12 »

hee Pieter nu is het goed zal het even uitlegen prog azureus of bittornado als je download moet het rondje groen zijn dan is alles goed dan ben je ook verbindbaar voor andere peer to peer maar als het geel is heb je een nat probleem dus niet verbindbaar voor andere nu de router er uit is heb ik dus groen mooi kleurtje ha ha vijfde bladzeide dus ik ga mijn router resetten en dan alles er nieuw op zetten moet ik even zien of die jongen een keer tijd heeft om de boel er opnieuw op te zetten plus de poorten 50005 voor het downloaden nartuurlijk en als ik het goed heb schruif ik alles op want anders krijg je zon grote kop ha ha ik houdt je op de hoogte Pieter gr b12

de groeten allemaal
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

Ja poorten moeten open zijn dan gaat het goed heeft inderdaad met NAT te maken, maar helaas daar heb ik niets mee te maken gehad op school. Mijn Cisco cursus is niet zo diep er in gegaan.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
bastian12
100+ Poster
100+ Poster

Bericht door bastian12 »

je kan niet alles weten maar het komt vroeg of laat goed
ga even de nieuwe kaspersky er op zetten kijken hoe die er uit ziet gr b12

de groeten allemaal
Plaats reactie