site in nl poorten open zeeten
Moderator: MandersOnline
site in nl poorten open zeeten
hallo weet iemand een site in nl hoe je poorten moet open zetten
sweex router
speedtouch ADSL modem
bvd gr b12
sweex router
speedtouch ADSL modem
bvd gr b12
hee hier met bas ik ben fietsemaker in dieren
van het bekende merk ben gek op computer en muziek en films maar moet nog veel leren over de computer heb hem pas 2jaar maar het komt wel
de groeten allemaal
van het bekende merk ben gek op computer en muziek en films maar moet nog veel leren over de computer heb hem pas 2jaar maar het komt wel
de groeten allemaal
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
viewtopic.php?p=26328#26328
Kijk even daar. Pipo heeft een antwoord geplaatst op die manier zou het moeten lukken mocht je er echt niet uit komen meld het dan in deze topic dan kom ik wel met een beetje hulp.
Kijk even daar. Pipo heeft een antwoord geplaatst op die manier zou het moeten lukken mocht je er echt niet uit komen meld het dan in deze topic dan kom ik wel met een beetje hulp.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
hallo Pieter kom
er niet helemaal uit er modem speedtouch staat goed en de router denk ik ook wel op moment heb ik geen firewahl krijg de melding
possible nat tcp problem, refer to the wiki if this persist????
waar ligt het aan ?? waar moet ik zoeken ???mijn engels is ook niet zo best gr b12
er niet helemaal uit er modem speedtouch staat goed en de router denk ik ook wel op moment heb ik geen firewahl krijg de melding
possible nat tcp problem, refer to the wiki if this persist????
waar ligt het aan ?? waar moet ik zoeken ???mijn engels is ook niet zo best gr b12
de groeten allemaal
de groeten allemaal
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
Waar zie je die melding staan eventueel screenshot dan kan ik kijken voor je...
hallo Pieter heb de router ingesteld en mijn ADSL modem speedtouch 510 dat is goed firewahl staat uit en ik krijg de melding possible nat tcp problem, refer to the wiki if this persist is dit iets wat ik in moet stellen bij netwerken
gr b12
gr b12
de groeten allemaal
de groeten allemaal
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
NAt is een bepaald protocol die ze in je modem gebruiken ik denk dat je nog even verder in je modem moet snuffelen.
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
hallo Pieter je kan niet alles weten weer wat geleerd ik heb hem uitgezet maar heb een prog voor de speedtouch en daar geeft die aan zal het even laten zien
1 firewahl is running on jour pc fout dus heb XP uitgezet verder heb ik er geen opstaan raar hij staat uit toch die melding???
2 thats your ADSL line is connected correctly is goed
3 that you have the internet protocol tcp/ip installed wiht a valid ip addres als ik het goed fout ip adres maar waar heb ik die staan??? we komen er wel uit
vraagje als ik alles er nieuw opzeten dan eerst mijn poorten open zet alles modem en router dan het prog azureus er op alles op poort 50005 zet dan als laatst Service Pack van manders er op neemt de firewahl de poorten auto over ?? want ik ben bang dat mijn firewahl niet uit wil of kan het anders??? ,hoor het wel gr b12
1 firewahl is running on jour pc fout dus heb XP uitgezet verder heb ik er geen opstaan raar hij staat uit toch die melding???
2 thats your ADSL line is connected correctly is goed
3 that you have the internet protocol tcp/ip installed wiht a valid ip addres als ik het goed fout ip adres maar waar heb ik die staan??? we komen er wel uit
vraagje als ik alles er nieuw opzeten dan eerst mijn poorten open zet alles modem en router dan het prog azureus er op alles op poort 50005 zet dan als laatst Service Pack van manders er op neemt de firewahl de poorten auto over ?? want ik ben bang dat mijn firewahl niet uit wil of kan het anders??? ,hoor het wel gr b12
de groeten allemaal
de groeten allemaal
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
IP adres is er een die je in je netwerkkaart kan vast zetten.
Daarnaast moet je dus een doorlink zetten in je modem van poort die en die open richting PC met VAST IP(moet je zelf dus even instellen ja) en die en die poort.
Instellen VAST IP adres:
Als het even mee zit zie je het iccontje van je netwerkverbinding onderin naast je klokje staan.
Druk er op en zeg Status.
dan kan je kiezen voor eigenschappen.
Dan zoek je onderin meestal Internet Protocol TCP/IP
daar de eigenschappen van nemen en dan kan je de gegevens invullen.
houd er even rekening mee dat je eerst je IP adres opvraaghd met Default Gateway en DNS server.
Daarnaast moet je dus een doorlink zetten in je modem van poort die en die open richting PC met VAST IP(moet je zelf dus even instellen ja) en die en die poort.
Instellen VAST IP adres:
Als het even mee zit zie je het iccontje van je netwerkverbinding onderin naast je klokje staan.
Druk er op en zeg Status.
dan kan je kiezen voor eigenschappen.
Dan zoek je onderin meestal Internet Protocol TCP/IP
daar de eigenschappen van nemen en dan kan je de gegevens invullen.
houd er even rekening mee dat je eerst je IP adres opvraaghd met Default Gateway en DNS server.
hallo Pieter snelle reactie ga er morgen naar kijken of het me lukt ik hou je op de hoogte ivm kom er niet uit gr b12
de groeten allemaal
de groeten allemaal
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
is goed ik hoor het vanzelf wel en anders merk ik het wel als ik er weer ben.
hallo Pieter heb weer even zitten klooien ,maar ik heb het idee dat een firewahl aanstaat wat eigenlijk niet kan want ik heb hem uitgezet ?? en verder kom ik ?? er morgen verder op terug gr b12
de groeten allemaal
de groeten allemaal