Hoi ik heb een vraagje ik wordt hartstikke gek hier hoop dat iemand me kan helpen.
Ik wil films downloaden via torrents met bittorent abc of bittornado maar bij elk programma krjg ik de zelfde fout melding rejected by tracker of dat ik niet connect ben en over poort nummers. en als ik dan op zo een site gaat lezen wordt ik door gesteurd naar een Engelse site met iets over een router maar wat is een router nou weer heeft iets met je firewall te maken of zo? wie kan me hier mee helpen misschien ook instellingen?
Kan aan je firewall liggen en een router is een apparaat dat je kan aansluiten op je modem die eventueel ook een Firewall in zich heeft en veelal een switch tegenwoordig dat je merdere computers er op kan aansluiten.
nou ligt niet aan me firewall hoor.
Ik had versatel gebeld en die zijden ook dat je dat modem moest omzetten of zo staat wel in het boekje van hun maar ze mogen me niet persoonlijk ermee helpen uit het boekje snap ik er namelijk niks van wie heeft ervaring met porten van versatel???
nu snap ik het helemaal niet meer nu heb ik een site gevonden ook voor torrents e alleen daar lukt het dowloaden wel ligt het op die andere forums eriet aan dat je eerst zoveel moet uloaden of zo?
vreemd, maar op een andere site werkt het dus wel zonder problemen, enigste wat ik me dan nog kan indenken wat er aangepast kan en dient te worden is de firewall's het programma laten detecteren en hem accepteren voor verbinding...