Hallo Sjeik.
Dat heb jij 100% goed begrepen.
Alleen niet vergeten de resque disk te maken, want als je HD kapot gaat en je hebt alleen het Acronis program op je HD dan heb je de resque disk nodig om
back-uppen
Moderator: MandersOnline
- Friendship2098
- Beginner

- Berichten: 92
- Lid geworden op: zo 07 dec 2003, 1:14
- Locatie: Planet Earth
- Friendship2098
- Beginner

- Berichten: 92
- Lid geworden op: zo 07 dec 2003, 1:14
- Locatie: Planet Earth
- Friendship2098
- Beginner

- Berichten: 92
- Lid geworden op: zo 07 dec 2003, 1:14
- Locatie: Planet Earth
