aangezien ik probs heb met het rechtstreeks branden van mp3 naar Nero als audio cd heb ik besloten CDRWIn 4.0 B van Golden Hawk te gebruiken. Vroeger nooit problemen mee gehad en nu als ik een audiocd wil branden knalt er enkel ruis uit de speakers (tijd van de track klopt wel). Wie kan mij helpen bij dit probleem en wat doe ik verkeerd en moet ik evt. veranderen in de instellingen?
Guidootje


