Ik zit al een paar dagen met het probleem dat zodra ik me heb aangemeld bij Windows ik dit blauwe scherm krijg (eerst kreeg ik het blauwe scherm niet eens, maar heb in veilige modus het opnieuw opstarten van de pc uitgezet bij een systeem crash)
Er is een probleem gevonden. Windows is afgesloten om schade te voorkomen.
Als dit de 1ste keer is dat u dit scherm met de stopfout ziet, moet u de computer opnieuw opstarten. Als het scherm nogmaals wordt opgegeven kunt u het beste volgende stappen uitvoeren:
Controleer of er voldoende schijfruimte beschikbaar is. Schakel het stuurprogramma uit, wanneer dit in het bericht is opgegeven, of raadpleeg de fabrikant voor een bijgewerkte versie. Vervang zo nodig de beeldschermadaptor.
Raadpleeg de hardware leverancier voor een eventuele BIOS-update. Schakel BIOS- geheugenopties zoals Caching of Shadowing uit. Als u de veilige modus wilt gebruiken om onderdelen te verwijderen of uit te schakelen en start de computer opnieuw op. Druk vervolgens F8 om geavanceerde startopties te kiezen en selecteer de veilige modus.
Technische info (mogelijk in het Engels)
*** STOP : 0x000000 8E (0xC000008E, 0x00730EB7, 0xB934779C, 0x00000000)
Bezig met starten van de fysieke geheugendump
De fysieke geheugendump is voltooid
Neem contact op met de systeembeheerder of de afdeling technische ondersteuning op voor hulp ...
Aangezien ik de XP kernel in het geheugen had zitten heb ik dit weer uitgezet, ik kijk zo nog of dit enig effect heeft (zit nu in veilige modus)
Dan zal ik replyen of dit helpt..Kun je mij helpen want ik word hier echt pissig om
Groeten
Vincent