JOHNX
Problemen Pioneer 109 ik weet het niet meer!
Moderator: MandersOnline
Problemen Pioneer 109 ik weet het niet meer!
Pieter ik heb een raar probleem en die EX leverancier weet of doet of hij niks weet (zei tegen mij een klant die al ruim 10 jaar daar koopt dat ik een fabel vertelde ,dus daar hoef ik niets meer DCH in Dordrecht )en zelfs Pioneer Nederland zeiden het niet te begrijpen !Het probleem is dit ik heb meerdere PC 's 2 gloednieuw (Asus) en wat oudere .Nu komt het rare in de nieuwe PC's gooien die 109 gewoon een half gebakken DVD eruit of ik krijg een error melding van communicatie error de bios upgrade in de nieuwe machines verdommen ze gewoon etc.Nu komt het rare van het geval ik zet ze in twee verschilde PC's een P3 van 2000 en een board van 2001 beide Asus borden net als de twee nieuwe nu kan ik ze gewoon flashen de allerlaatste bios opgehaald 155 uit Japan en daar kon ik ze wel upgraden zonder probleem ,branden full speed geen error niets ,ik zet ze terug in de nieuwe PC's en het feest is weer over weer dezelfde stomme errors,een maatje van mij in Breda heeft precies hetzelfde probleem ook met de 109 ik snap er helemaal niets meer van
En mijn maatje ook niet
STOM HE!
JOHNX
JOHNX
Do not stand at my grave and weep i am not there, I do not sleep.
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
je zou gewoon een ander apparaat moeten krijgen denk ik.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
Ja dat zou het moeten zijn ,maar bij Pioneer zeggen ze dat het aan het moederbord ligt ik heb alles inclusief video kaarten van Asus ,bij mijn EX leverancier wordt er gewoon gezegd dat ik lieg en een vriend van mij met dezelfde problemen kreeg een brief van Pioneer dat hij zijn leverancier van zijn PC maar moet aanpakken ik heb een eigen bedrijf ik heb dus gewoon 7 pc's staan waarvan 4 nieuwe ik heb ze allemaal geprobeerd met die rotte Pioneer 109 en elke machine dezelfde zooi! Nu belde ik vanmiddag cdromland daar stonden ze ook en de eigenaar verklaarde van het idiote probleem te weten en heeft de Pioneer uit de handel gehaald en teruggestuurd!
Worden we nu getild weet Pioneer hiervan of houden ze ons voor een stel boeren? Vreemd genoeg draait die 109 op een P3 800 wel en een PB3f board als een jekko? Maar ik heb ook nog een Plextor PX-716A en die heb ik in ALLE PC's laten proberen en geen enkel probleem !!Wie is er nu gek ik of Pioneer een ding is zeker IK KOOP GEEN PIONEER MEER !
JOHNX
Worden we nu getild weet Pioneer hiervan of houden ze ons voor een stel boeren? Vreemd genoeg draait die 109 op een P3 800 wel en een PB3f board als een jekko? Maar ik heb ook nog een Plextor PX-716A en die heb ik in ALLE PC's laten proberen en geen enkel probleem !!Wie is er nu gek ik of Pioneer een ding is zeker IK KOOP GEEN PIONEER MEER !
JOHNX
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
Ik vermoed een gecombineerd probleem, ligt dus wel aan Pioneer, in combinatie met bepaalde moederborden, die dus ook een of andere bug hebben.
Pioneer is niet echt klant gericht bezig!
Pioneer is niet echt klant gericht bezig!
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
Nou ja of Plextor dan 100% werkt is natuurlijk onzeker, maar de service van die gasten is wel beter en daar betaal je dan maar voor, beter meer betalen voor iets wat goed is dan minder betalen en bij problemen er niks aan hebben...
Ik weet wel de service van Plextor beter is ik had de eerste 4 speed cd fikker ,en die begon raar te doen toevallig moest ik in Brussel zijn en heb de schrijver meegenomen naar zavegem daar zit plextor ik kwam binnen en de eerste vraag van die Belg was ziet gij hier miniatuur japanners ik zeg nee man gek mijn schrijver is kapot ,awel zegt die belg en hij pakt mijn schrijver gooit ham tegen de grond en duwde mij terstond een splinternieuwe in mijn handen ,de kabouter monteurs waren vrij zei hij .Dat noem ik service die gast keek niet eens maar direct vernietigde hij de oude ,op het reparatie papier stond gewoon niet meer te maken !
JOHNX
p.s. ik heb vanmorgen een nieuwe Plex gehaald werkt zonder probz !!
JOHNX
p.s. ik heb vanmorgen een nieuwe Plex gehaald werkt zonder probz !!
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
zo kijk eens aan dat is echt service, nou verwacht ik niet dat ze altijd zo zullen doen, maar het is wel duidelijk dat ze een betere service aanbieden en heel mooi dat deze wel werkt