Kan de software niet vinden

Als je het niet weet gooi het hierin. Het wordt dan eventueel verplaatst.

Moderator: MandersOnline

Plaats reactie
maanmist
100+ Poster
100+ Poster
Berichten: 189
Lid geworden op: ma 04 aug 2003, 8:41

Kan de software niet vinden

Bericht door maanmist »

Ik hen een oud laptopje en ivm de ruimte ME geïnstalleerd. Werkt bijna perfect maar mis alleen nog geluid. Iemand enig idee waar de software te downloaden is. Het gaat om de geluidskaart 82443 MX AC`97 voor de Acer Travelmate 507 T. Misschien dat ik de hele videokaart ook mis maar zover ben ik nog niet. Ik heb al via de sites van Neomagic en Acer verschillende drivers geprobeerd maar die werken niet. Maar die zijn ook voor Windows 98 volgens mij. BVD, Marcel.
Gebruikersavatar
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23698
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

Kan je een geheel rapportje maken met Everest Marcel?

Dan kunnen we zien wat voor moederbord er bij zit vinden we het misschien wat makkelijker.

Zou een standaard driver van Realtek al wel voldoende moeten zijn.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
maanmist
100+ Poster
100+ Poster
Berichten: 189
Lid geworden op: ma 04 aug 2003, 8:41

Bericht door maanmist »

Ok Pieter, alvast bedankt voor je hulp

Afbeelding
Gebruikersavatar
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23698
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

http://www.realtek.com.tw/downloads/dla ... tware=True

Kijk daar maar even daar staat die bij, dat is het enigste wat ik je kan bieden zo even...
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
maanmist
100+ Poster
100+ Poster
Berichten: 189
Lid geworden op: ma 04 aug 2003, 8:41

Bericht door maanmist »

ZAl ff kijken, Pieter. Bedankt alvast. En wat was ook alweer de volgorde eerst de software installeren of juist eerst de hardware opzoeken?
Gebruikersavatar
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23698
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

Software installeren en dan herkent die vanzelf de boel wel
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
maanmist
100+ Poster
100+ Poster
Berichten: 189
Lid geworden op: ma 04 aug 2003, 8:41

Bericht door maanmist »

Jammer Pieter niet gelukt. Maar toch bedankt.
Gebruikersavatar
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23698
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

Misschien toch kapot, maar staat die in het deel van apparaat beheer er wel of niet bij?
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
Plaats reactie