nog geen 3 maand geleden liet ik me een ander moederbord plaatsen een agus 3000 amd 64 bit ,een herinstallatie bleek niet nodig te zijn,en de pc draaide goed al vond ik hem wat traag naar mijn zin ,heb 1gig geheugen zitten,maar goed ik had pestop als antispy en installeerde voor de zekerheid hitman pro erbij nu sinds verleden week zijn de problemen begonnen,
het beeld bevriest,muis leid eigen leven,geluid rateld,cpu verbruik 100% terwijl mijn geheugen voor 98% vrij is,geen nekel progje gaat boven de 30.000!kan dus niks meer en moet de pc via de knop afzetten,soms start hij daarna normaal op maar soms krijg ik de vermelding"boot from disk of diskette"???? diskette station zit er hier niet in waarom die er niet meer ingedaan worden weet ik ook niet.ik sluit hem dan weer af via de knop en zet de pc een 10 tal minuten zonder stroom ,daarna start hij weer normaal op
ik dacht eerst dat het mijn HD was en heb dan een scandisk gedaan die geen enkele fout aan gaf,via uitvoeren!! maandag had ik weer dezelfde problemen die zich tegen de avond elk half uur herhaalden,ik heb dan besloten om een fotmat te doen,wat eerst niet ging kreeg enkel de vermelding Windows herstellen of opstarten zonder herstel,weer pc afgesloten en zonder stroom gezet voor 10 minuten daarna kon ik formatteren en installeren,
na de XP prof installatie,de antivirus zijn updates heb ik nog een paar progjes geïnstalleerd de pc liep goed tot gisteravond!!dan kreeg ik weer dezelfde problemen,heb toen via uitvoeren daar een progje uitgeschakeld dat bootdisk noemt vanwaar dit progje komt weet ik niet,en of ik dat nodig heb nog veel minder,ook heb ik de kast opengezet misschien krijgt hij te weinig afkoeling,als ik met Everest kijk zijn mijn temperaturen goed HD 40 en processor 39,ook op het geheugen zit een extra koeling.
vandaag is hij nog niet vastgelopen
ook net voor het vastlopen hoor ik een tik in mijn pc zou dit toch met de Hd te maken hebben???
heb voor de zekerheid al mijn bestanden op de externe schijf gezet,mij C schijf word nu niet belast .
of zou het kunnen dat hitman pro schade aan mijn pc gebracht heefd?? heb daar net een mail van gekregen dat dit een schadelijk progje zou zijn, nu installeer ik het niet meer,heb nu spysweeper prof.
graag jullie raad aub want ik weet het echt niet meer,
draai XP prof met sp2
alvast bedankt voor jullie raad