Wie kan me in goed leesbaar NL vertellen hoe ik een 80 GIG HD erbij kan zetten, heb nu ook een gedeelde HD ( die ook 80 gig totaal heeft ) dat kan doen, heb al van alles gedaan maar dit nog nooit,
Groetjes Marian
HD van 80 GIG
Moderator: MandersOnline
tja hoe vertel je dit iemand dit het makkelijkst, ik denk als je eens in je computer kijk dan zie je eigenlijk al een hd zitten
de tweede hd moet eigenlijk op de zelfde manier aangesloten worden
in de meeste gevallen zit er op die grijze platte kabel die op de hd in je computer zit nog een zwarte platte stekker
hier op zou je dus de tweede hd kunnen aansluiten
deze kabel is je data kabel ook wel genoemd (ide kabel).
let wel en nu komt het de hd die in jou computer zit is de master,die ander hd moet je vervolgens een slave van maken dit kan je lezen op je hd daar zal je dus wat van die insteek pinnetje ff moeten aanpassen
de tweede hd moet eigenlijk op de zelfde manier aangesloten worden
in de meeste gevallen zit er op die grijze platte kabel die op de hd in je computer zit nog een zwarte platte stekker
hier op zou je dus de tweede hd kunnen aansluiten
deze kabel is je data kabel ook wel genoemd (ide kabel).
let wel en nu komt het de hd die in jou computer zit is de master,die ander hd moet je vervolgens een slave van maken dit kan je lezen op je hd daar zal je dus wat van die insteek pinnetje ff moeten aanpassen
Een expert is iemand die steeds meer weet over steeds minder.
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
Als je het niet weet raad ik je aan het een keer te vragen aan iemand die het wel weet en dan gewoon samen het te regelen.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
is goed we wachten af, opzich is het niet zo enorm moeilijk, maar voorzichtigheid is wel zo verstandig.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl