computer probleem

Alles wat met hardware en randapparatuur te maken heeft.

Moderator: MandersOnline

brillant
Beginner
Beginner
Berichten: 62
Lid geworden op: zo 20 feb 2005, 15:40

Bericht door brillant »

wat een slimmerd 350 watt of 145 watt
gorzenaar
Beginner
Beginner
Berichten: 44
Lid geworden op: do 22 jul 2004, 17:38

Bericht door gorzenaar »

tja niet iedereen is slim he

he Pieter het lag aan mijn processor dus heb maar een nieuwe gehaald

maar thanx he zijn toch nog mensen die je helpen en niet uitlachen :P
Gebruikersavatar
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23698
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

Och even opmerking voor dat van briljant, niet iedereen heeft verstand van Elektronica dus de opmerking is niet echt op de plaats. Ik weet toevallig een beetje van computers af, maar geef je me een auto och weet enkele dingen te vinden maar dan houd het wel weer op.

Verder reactie op gorzenaar, Vreemd dat die processor niet goed was, maar mooi dat het daarmee opgelost is.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
gorzenaar
Beginner
Beginner
Berichten: 44
Lid geworden op: do 22 jul 2004, 17:38

Bericht door gorzenaar »

ja had een nieuwe voeding gekocht bleef steeds het zelfde doen nu he ik een keer op de processor een nieuwe koeling gezet bleek dat het pootje kapot was dus kreeg valse lucht want iben bij de comp zaak gewwet en heb die processor op een nieuwe moerdbord gezet en deed het ook niet dus moest een nieuwemoederbord en processor hebben , maar ach is voor het vrouwtje dus ben weer in een goed boekje bij haar :P
Gebruikersavatar
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23698
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

nou je bent er klaar mee helaas is vaak een nieuw moederbord nodig
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
brillant
Beginner
Beginner
Berichten: 62
Lid geworden op: zo 20 feb 2005, 15:40

Bericht door brillant »

sorrie voor mijn opmerking ,was niet de bedoeling :oops: :oops:
gorzenaar
Beginner
Beginner
Berichten: 44
Lid geworden op: do 22 jul 2004, 17:38

Bericht door gorzenaar »

ach ik zet het ook wel eens verkeerd

maar voor 100
Gebruikersavatar
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23698
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

Als je financieel gecompenseerd wil worden regel je dat elders niet hier :lol:
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
gorzenaar
Beginner
Beginner
Berichten: 44
Lid geworden op: do 22 jul 2004, 17:38

Bericht door gorzenaar »

oke Pieter je krijg de helft zo goed :P
marcelv1
Vipper|Vip heer|Vip dame
Vipper|Vip heer|Vip dame
Berichten: 982
Lid geworden op: ma 06 okt 2003, 9:28

Bericht door marcelv1 »

Dan kan Pieter deze site weer een jaartje in de lucht houden!!!!

Hij doet zijn best met beperkte middelen en is super in het vinden van oplossingen. Knap hoor, als student met erg weinig geld dit voor ons kunnen doen!!!

Jammer dat "petje af" geen smilie is!!!
Groetjes,

Marcel :geek:
Gebruikersavatar
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23698
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

hahaha ik ga geen smilies er meer bij plaatsen de komende tijd, vind het zo wel zat :)
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
Plaats reactie