computer probleem
Moderator: MandersOnline
computer probleem
Mijn vrouw der computer start maar een klein stukje op zover zelfs dat ik niks op het scherm te zien krijg
Nu dacht ik, ik ga formatteren maar zelfs als ik het opstart schijfje in de A-drive doet en opstart hij kom ni eens tot lezen van de A-drive toe wat zou het zijn
Alvast bedankt peter
Nu dacht ik, ik ga formatteren maar zelfs als ik het opstart schijfje in de A-drive doet en opstart hij kom ni eens tot lezen van de A-drive toe wat zou het zijn
Alvast bedankt peter
- MandersOnline
- Manders Online

- Berichten: 23698
- Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Hoe ver kom je wel zie je het bios?
Ik ben bang dat je PC een beetje overleden is, maar van een afstand kan je dat soort dingen niet bekijken en ik zou dus eerst even aanraden om alle kabels na te kijken of ze nog goed zitten.
Ik ben bang dat je PC een beetje overleden is, maar van een afstand kan je dat soort dingen niet bekijken en ik zou dus eerst even aanraden om alle kabels na te kijken of ze nog goed zitten.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
- MandersOnline
- Manders Online

- Berichten: 23698
- Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Dat klinkt niet best, probeer als je het even aandurft je PC even open te maken en te kijken, maar als je nog garantie hebt NIET doen en terug naar de winkel gaan.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
- MandersOnline
- Manders Online

- Berichten: 23698
- Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Probeer eerst even te vinden waar vandaan het rare geluid komt, misschien is er wel kortsluiting ergens.
De losse kabels zijn eventuele extra voedingskabels voor apparatuur in je PC dat zijn vaak witte stekkertjes met een schuin stukje aan 1 kant die zitten bijvoorbeeld ook in je CD-rom en je harde schijf.
Je kan ook nog een kleinere hebben die is voor je diskette station.
De losse kabels zijn eventuele extra voedingskabels voor apparatuur in je PC dat zijn vaak witte stekkertjes met een schuin stukje aan 1 kant die zitten bijvoorbeeld ook in je CD-rom en je harde schijf.
Je kan ook nog een kleinere hebben die is voor je diskette station.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
- MandersOnline
- Manders Online

- Berichten: 23698
- Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Dat lijkt er dan op de voeding, de gene waar je stekker ingestopt word, kan je dat even nagaan, mogelijk is je voeding overleden.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
- MandersOnline
- Manders Online

- Berichten: 23698
- Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Het maak zeker uit ja, je zult een voeding moeten hebben die een wattage heeft die voldoende stroom levert, als je weinig apparatuur hebt kan eentje met een lage wattage al volstaan en anders eentje met een hoger wattage en hij moet in je kast passen.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
- MandersOnline
- Manders Online

- Berichten: 23698
- Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Ik denk dat die dan heel erg weinig zal doen een beetje nieuwe PC heeft minimaal toch wel 200 Watt nodig
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
- MandersOnline
- Manders Online

- Berichten: 23698
- Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:

