ik wil op zolder een tweede pc neerzetten en heb een paar vraagjes
1:kan dit draadloos vanaf mijn router (sitecom xdsl /cable router45)
2:kan ik daar toezicht op houden zonder steeds naar boven te lopen
3:als draadloos mogelijk is, wat heb ik dan nodig voor de pc en de router
beide computers draaien met XP pro alvast bedankt voor de moeite
draadloos mogelijk?
Moderator: MandersOnline
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
Als het goed is werkt een Wireless Accespoint op een Router als je hem aansluit.
Toezicht houden hoeft niet als je maar een goede beveiliging er op zet die ik nu zo 1-2-3 niet exact bij naam weet maar WPA-SHARED was het meen ik.
Wat heb je nodig opzich dan of een Wireless Router dat je de huidige router daardoor vervangt of een Wireless AccesPoint.
Daarnaast heb je 1 of 2 kaartjes nodig voor de verbinding, dat kan als een USB stick of een ingebouwde netwerkkaart, net hoe snel je het wilt hebben.
De G variant raad ik je aan, die is de snelste de B variant is maar 11 Mbit en dat is niet bepaald aan te raden zeker niet met de vooruitzichten voor Internet snelheden.
Toezicht houden hoeft niet als je maar een goede beveiliging er op zet die ik nu zo 1-2-3 niet exact bij naam weet maar WPA-SHARED was het meen ik.
Wat heb je nodig opzich dan of een Wireless Router dat je de huidige router daardoor vervangt of een Wireless AccesPoint.
Daarnaast heb je 1 of 2 kaartjes nodig voor de verbinding, dat kan als een USB stick of een ingebouwde netwerkkaart, net hoe snel je het wilt hebben.
De G variant raad ik je aan, die is de snelste de B variant is maar 11 Mbit en dat is niet bepaald aan te raden zeker niet met de vooruitzichten voor Internet snelheden.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
heel mooi
ik heb al weer een poosje een draadloos netwerk wat me erg bevalt.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl