Aanhalingstekens en apostrophe
Moderator: MandersOnline
-
oysterhoys
- Beginner

Aanhalingstekens en apostrophe
Met nieuwe installatie weer vergeten:
Hoe zorg je ervoor dat je direct ! de aanhalingstekens en apostrophe ziet als je ze intypt.
Nu moet ik steeds een spatie drukken voor ik ze krijg.
Hoe zorg je ervoor dat je direct ! de aanhalingstekens en apostrophe ziet als je ze intypt.
Nu moet ik steeds een spatie drukken voor ik ze krijg.
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
Als je de taalinstelling wilt weten roep dan maar ik heb hem meen ik op VS en Nederlands gecombineerd staan.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
- Jan_Kol
- 500+ Poster

- Contacteer:
Ik heb alleen Taal Nederlands en toetsenbord VS internationaal. Dit omdat Windows nu eenmaal krakkemikkig is en je dan plotseling op NL zit i.p.v VS Int. Dan werkt het toetsenbord opeens heel vreemd (voor mijn danMandersOnline @ Za 12 Mrt 2005, 10:21 schreef:VS en Nederlands gecombineerd staan.
Instellen voor je toetsenbord doe je via Landeninstellingen in het configuratiescherm; dus niet via toetsenbord (oh heerlijke M$ logica).
Jan
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
Ja echt belachelijke logica, zit dan vaak ook nog van: Volgens mij gaat het mis.
Maar ik ben er wel achter als je Alt+Shift gelijk indrukt switch je van taal, dus als je opeens
Maar ik ben er wel achter als je Alt+Shift gelijk indrukt switch je van taal, dus als je opeens
-
oysterhoys
- Beginner

Sorry beetje late reactie, ik dach dat ik automatisch gewaarschuwd werd met een e-mail als er reacties zouden zijn.
Afijn, wat ik wil is dus dat wanneer ik " intoets ik ook direct dubbele aanhalingstekens op het scherm zie. Nu moet ik er eerst een spatie na typen. Ooit had ik die instelling , maar ik ben hem kwijt.
Speciale tekens zoals
Afijn, wat ik wil is dus dat wanneer ik " intoets ik ook direct dubbele aanhalingstekens op het scherm zie. Nu moet ik er eerst een spatie na typen. Ooit had ik die instelling , maar ik ben hem kwijt.
Speciale tekens zoals
-
oysterhoys
- Beginner

Ik heb Xp pro. Bij landinstellingen zie ik geen optie voor het toetsenbord.
Mijn toetsenbord met allerlei speciale toetsen heeft zijn eigen software en instellingen, maar niks over landinstellingen.
Ik kan me herinneren inderdaad dat je in een menuutje land en toetsenbord kon regelen en dat varieren daarin resultaat opleverde.
Mijn toetsenbord met allerlei speciale toetsen heeft zijn eigen software en instellingen, maar niks over landinstellingen.
Ik kan me herinneren inderdaad dat je in een menuutje land en toetsenbord kon regelen en dat varieren daarin resultaat opleverde.
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
Je zult wel op die plek moeten kijken die je in je laatste bericht aangaf, probeer anders even de toetscombinatie SHIFT+ALT, dan veranderd de taal samenstelling voor je toetsenbord kijken of dat wat oplevert.