HELP
Moderator: MandersOnline
-
- Beginner
- Contacteer:
HELP
ik zat weer eens te klooien op de pc en keek ff naar m'n vga instellingen,in de systeem map,
daar zag ik dat die geleverd was door Microsoft en de datum ergens uit 2001
daar ik de pc later heb gekocht dacht ik ff kijken op de mee geleverde cd en kijken of er een recentere versie van mijn beeldscherm adapter was
dus ik ff geïnstalleerd,opnieuw opgestart en beeld was vervormd,ik weer terug naar systeem beheer en instellingen terug gezet ,opnieuw op gestart,en toen gebeurde het,wel bios in beeld,logo van Windows XP,en daarna niks meer,de pc start wel geheel op en draait ook goed want ik zit nu op andere pc,via net werk dit bericht te schrijven ,maar op de hoofd computer zie ik niks in beeld,ook niet als ik opstart met de laatst werkende instellingen,
hoe kan ik me systeem opstarten met systeem restore ,zodat ik het systeem kan terug zetten naar gisteren b.v
heb het vanochtend pas gedaan,maar hij wil nl ook niet opstarten in veilige modus
mvrgr berry
daar zag ik dat die geleverd was door Microsoft en de datum ergens uit 2001
daar ik de pc later heb gekocht dacht ik ff kijken op de mee geleverde cd en kijken of er een recentere versie van mijn beeldscherm adapter was
dus ik ff geïnstalleerd,opnieuw opgestart en beeld was vervormd,ik weer terug naar systeem beheer en instellingen terug gezet ,opnieuw op gestart,en toen gebeurde het,wel bios in beeld,logo van Windows XP,en daarna niks meer,de pc start wel geheel op en draait ook goed want ik zit nu op andere pc,via net werk dit bericht te schrijven ,maar op de hoofd computer zie ik niks in beeld,ook niet als ik opstart met de laatst werkende instellingen,
hoe kan ik me systeem opstarten met systeem restore ,zodat ik het systeem kan terug zetten naar gisteren b.v
heb het vanochtend pas gedaan,maar hij wil nl ook niet opstarten in veilige modus
mvrgr berry
watch out for the dragon
-
- Manders Online
- Contacteer:
Als het goed is en je bent op dat deel waar je probeerde te komen in de veilige modus ik heb gekozen voor de VGA Modus, probeer dat eens, ik heb het getest met een virtuele Windows 2000
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
-
- Beginner
- Contacteer:
ben er al uit,de drivers waren niet juist terug gedraaid ,dus met plaatsen van een andere vga kaart,kon ik in het systeem de vga adapter verwijderen,waarna het opstarten hij opnieuw werd geïnstalleerd ,extra kaart weer verwijderd en alles draait weer als vanouds,maar wist het ff niet meer vandaar deze post,bedankt voor het meedenken weer!
watch out for the dragon
-
- Manders Online
- Contacteer:
Heel mooi, maar eerst moest je wel in Windows Komen om die drivers weg te halen he....
-
- Beginner
- Contacteer:
hoi ik had de hele week meldingen van een Trojan en dat deze geschoond en verwijdert was maar ik krijg nu meldingen van het beveiligingscentrum van Windows dat mijn pc gevaar loopt omdat mijn automatische Windows update is uitgeschakeld komt dat door een Trojan en hoe kan ik die weer inschakelen want het lukt mij niet 

Ik hoop hier een beetje hulp te vinden.
-
- Manders Online
- Contacteer:
Als het goed is kan je op dat rode schildje drukken en dan kan je het allemaal weer inschakelen...
-
- Manders Online
- Contacteer: