Update WinXP NL SP2:Opgelost van problemen bij MS?

Algemeen over alle Windows versies.

Moderator: MandersOnline

Plaats reactie
boccaforcez
Beginner
Beginner

Update WinXP NL SP2:Opgelost van problemen bij MS?

Bericht door boccaforcez »

Hey Manders!

Ik heb vorig jaar een Windowsupdate gedaan naar SP2 online voor XP Home!
En dat was allemaal goed gedownload en heb het dan installeert en na het opstarten kan ik niet veel goed meer doen met mijn PC!
Mijn pcwinkel zei: dat er veel problemen zijn met SP2 update....

Mijn vraagje : Zijn die problemen nu nog altijd bezig of mag ik weer eens updaten zonder problemen?

En is dat waar? Dat het best is met Windows XP met SP2 al ingebouwd?
Dat die dan geen problemen ondervinden?

Ik hoop dat deze vragen goed worden beantwoordt!

Thx...
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

Service Pack 2 is nog steeds hetzelfde als vorig jaar. Er is ook geen SP2a gekomen dus daar valt ook niets van te maken.

Wat ze melden is een versie van Windows waar SP2 in geïntegreerd is, dit is een hele mooie optie aangezien een upgrade naar SP2 alleen maar problemen oplevert omdat het dingen aanpast.

Als je een schone Windows installatie hebt met daarna de programma's er bij die je gebruikt heb je een stuk minder problemen omdat dan die gegevens van die programma's niet zijn vernietigd.

Ook is er bepaalde software niet geschikt en moet je daar dus een update van hebben om het goed te laten werken met SP2 van Windows XP, deze service pack heeft een hoop aangepast in het kader van veiligheid vandaar dus dat er bepaalde software niet gebruikt kan worden....
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
Jan_Kol
500+ Poster
500+ Poster
Contacteer:

Re: Update WinXP NL SP2:Opgelost van problemen bij MS?

Bericht door Jan_Kol »

boccaforcez @ Di 25 Jan 2005, 11:19 schreef:Ik heb vorig jaar een Windowsupdate gedaan naar SP2 online voor XP Home!
En dat was allemaal goed gedownload en heb het dan installeert en na het opstarten kan ik niet veel goed meer doen met mijn PC!
Mijn pcwinkel zei: dat er veel problemen zijn met SP2 update....
Sommigen hebben veel problemen gekregen na upgrading tot XP + SP2, maar de grote meerderheid niet.... (Pas op ik ben absoluut geen M$-fan wat je hieronder kunt lezen, maar je moet wel eerlijk blijven).
boccaforcez @ Di 25 Jan 2005, 11:19 schreef:Zijn die problemen nu nog altijd bezig of mag ik weer eens updaten zonder problemen?
Zie het antwoord op je eerstre vraag. Jij bent kennelikjk
Plaats reactie