als ik een dvd film of muziek dvd wil afspelen krijg ik de volgende foutmelding
Kan geen dvd-video afspelen. Open het onderdeel Beeldscherm in het Configuratiescherm en stel een lagere schermresolutie en kleurkwaliteit in. Klik op Meer informatie om de Probleemoplosser voor dvd te openen.
als ik het verander kan ik nog steeds niks kijken
bij probleemoplossers hebben ze het over een dvd decoder die er misschien net is maar ik heb nooit problemengehad dat ik geen dvds kon afspelen
windows mediaspeler
Moderator: MandersOnline
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
En alsnog even informatie over codes in mijn gedachte gang, niet dat ik denk, maar dat doet er niet toe...
Een codec is een stukje software die een media bestand zo omzet in de computer dat de computer het kan afspelen, zo heb je een mp3, die is zo verkleint dat daar een stuukje software voor nodig is om de verkleining ook begrijpelijk te maken voor de PC. Dat is ook het geval met Films.
Een codec is een stukje software die een media bestand zo omzet in de computer dat de computer het kan afspelen, zo heb je een mp3, die is zo verkleint dat daar een stuukje software voor nodig is om de verkleining ook begrijpelijk te maken voor de PC. Dat is ook het geval met Films.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl