Nieuwe installatie XP
Moderator: MandersOnline
Nieuwe installatie XP
hoi
na mijn pc geformatteerd te hebben van XP wilde ik XP er weer opnieuw opzetten.
heb de bios ingesteld op booten vanaf cd en dat gaat goed.
de cd word gezien van XP en begint met bestanden laden daarna vraagt ie waar die geïnstalleerd moet worden en/of hij in FAT of NTFS geformatteerd moet worden,daarna gaat die alles kopiëren naar de Windows map.tot daar gaat alles zoals het moet,maar dan......als alles gekopieerd is moet ie opnieuw opstarten en dan gaat het mis want dan begint ie weer de cd te lezen en dus weer helemaal overnieuw met laden en het verhaal begint van voor af aan.
is er iemand die hier een oplossing voor heeft?
aart
na mijn pc geformatteerd te hebben van XP wilde ik XP er weer opnieuw opzetten.
heb de bios ingesteld op booten vanaf cd en dat gaat goed.
de cd word gezien van XP en begint met bestanden laden daarna vraagt ie waar die geïnstalleerd moet worden en/of hij in FAT of NTFS geformatteerd moet worden,daarna gaat die alles kopiëren naar de Windows map.tot daar gaat alles zoals het moet,maar dan......als alles gekopieerd is moet ie opnieuw opstarten en dan gaat het mis want dan begint ie weer de cd te lezen en dus weer helemaal overnieuw met laden en het verhaal begint van voor af aan.
is er iemand die hier een oplossing voor heeft?
aart
hij begin altijd weer de cd te lezen maar hij mag niet helemaal opnieuw beginnen, normaal gaat hij verder waar hij gebleven is, met een nieuwe installatie start hij wel 3 keer opnieuw op, ik laat het meestal zijn gang gaan ,alleen de gegevens invullen waar hij om vraag
thermaltake xaser 2/asus p4c 800 deluxe/p4 2.8 hyp/2056 mb ddr 2700/nvidia geforce fx 5700 256 mb/creative audigy 2 zs/
xp pro
xp pro
-
- Manders Online
- Contacteer:
Of als je door hebt dat die gaat herstarten de CD er uit halen, als die hem dan nodig heeft kan je hem er weer in stoppen, of als je ziet dat de installatie verder gaat.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
-
- 500+ Poster
dat kan ook maar de fout die ik meestal de eerste keer maakte is dat ik nadat hij de eerste keer reboot op een toets klikte en dan begint hij weer van voor af aan
dus niks doen als hij hem voor de eerste keer opstart en dan start hij hem op van de hd als die op de tweede boot staat hoor
dus niks doen als hij hem voor de eerste keer opstart en dan start hij hem op van de hd als die op de tweede boot staat hoor
grzz van cowboyspeedy
heb geprobeerd de cd eruit te halen net na het booten maar dan staat er een foutmelding dat ie niks kan laden en lezen.
heb ook geprobeerd via harde schijf 2e keer te laten booten maar krijg dan dezelfde fout.
tijdens het booten en installeren druk ik nergens op dus daar kan het ook niet aan liggen.
begin me zo langzamerhand zorgen te maken over de HDD
groetjes aart
heb ook geprobeerd via harde schijf 2e keer te laten booten maar krijg dan dezelfde fout.
tijdens het booten en installeren druk ik nergens op dus daar kan het ook niet aan liggen.
begin me zo langzamerhand zorgen te maken over de HDD
groetjes aart
-
- Manders Online
- Contacteer:
-
- Manders Online
- Contacteer:
Hmmm ja kan je harde schijf zijn, maar kan ook ergens anders aan liggen...
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl