Er zijn 72 resultaten gevonden

door maanmist
zo 17 jul 2005, 21:05
Forum: Office Algemeen
Onderwerp: Openen Excel bestand
Reacties: 9
Weergaves: 8489

Is wel gelukt met volledige installatie. Bedankt
door maanmist
za 16 jul 2005, 12:09
Forum: Office Algemeen
Onderwerp: Openen Excel bestand
Reacties: 9
Weergaves: 8489

Sorry voor het late antwoord, het is dat mijn piep vast zit anders zou ik die ook vergeten :). Ga proberen om opnieuw te installeren. Bedankt voor jullie reacties
door maanmist
za 16 jul 2005, 8:29
Forum: Rommel bakkie
Onderwerp: handige programma's
Reacties: 5
Weergaves: 3177

Zal wel firewall van XP zelf zijn wat in de weg zit. Die schakelt zichzelf in na een update.
door maanmist
ma 11 jul 2005, 6:42
Forum: Office Algemeen
Onderwerp: Openen Excel bestand
Reacties: 9
Weergaves: 8489

Werkt helaas niet bij Excel 2003 :(( de optie staat er niet bij Beeld om de formules aan te vinken.
door maanmist
zo 10 jul 2005, 12:49
Forum: Office Algemeen
Onderwerp: Openen Excel bestand
Reacties: 9
Weergaves: 8489

haha, ok Marcel bedankt voor je reactie.
door maanmist
zo 10 jul 2005, 10:05
Forum: Office Algemeen
Onderwerp: Openen Excel bestand
Reacties: 9
Weergaves: 8489

Openen Excel bestand

Iedere keer als ik Excel ( Office 2003) wil openen moet ie het een of ander installeren maar ik heb geen idee wat. Dat doet ie dan ook en dan wordt Excel ook normaal geopend. Iemand enig idee wat er niet goed staat. Bij vorige versies zag je ook de balk waarin de tekst stond die je aan typen was ...
door maanmist
do 07 jul 2005, 20:54
Forum: Rommel bakkie
Onderwerp: Kan de software niet vinden
Reacties: 7
Weergaves: 4290

Jammer Pieter niet gelukt. Maar toch bedankt.
door maanmist
do 07 jul 2005, 6:41
Forum: Rommel bakkie
Onderwerp: Kan de software niet vinden
Reacties: 7
Weergaves: 4290

ZAl ff kijken, Pieter. Bedankt alvast. En wat was ook alweer de volgorde eerst de software installeren of juist eerst de hardware opzoeken?
door maanmist
wo 06 jul 2005, 21:19
Forum: Rommel bakkie
Onderwerp: Kan de software niet vinden
Reacties: 7
Weergaves: 4290

Ok Pieter, alvast bedankt voor je hulp

Afbeelding
door maanmist
wo 06 jul 2005, 6:46
Forum: Rommel bakkie
Onderwerp: Kan de software niet vinden
Reacties: 7
Weergaves: 4290

Kan de software niet vinden

Ik hen een oud laptopje en ivm de ruimte ME geïnstalleerd. Werkt bijna perfect maar mis alleen nog geluid. Iemand enig idee waar de software te downloaden is. Het gaat om de geluidskaart 82443 MX AC`97 voor de Acer Travelmate 507 T. Misschien dat ik de hele videokaart ook mis maar zover ben ik nog ...
door maanmist
do 16 jun 2005, 6:23
Forum: MSN, Windows & Windows Live Messenger
Onderwerp: winks installeren
Reacties: 2
Weergaves: 4498

IK ben er ondertussen achter, Pieter. Ik heb de volgorde aangehouden zoals ze op Bedrock beschreven staan. Bedankt namens mijn dochter.
door maanmist
wo 15 jun 2005, 19:54
Forum: MSN, Windows & Windows Live Messenger
Onderwerp: winks installeren
Reacties: 2
Weergaves: 4498

winks installeren

ik heb winks geïnstalleerd, maar ik wil ze ook op een andere account kunnen gebruiken. hoe doe ik dat??
door maanmist
wo 19 jan 2005, 19:44
Forum: Babbelhoek
Onderwerp: Een beetje financiele ondersteuning voor Pieter
Reacties: 12
Weergaves: 10687

Ik geloof niet, Gizmo dat jij doorhebt hoe de sitiuatie is bij Pieter. Hij is een scholier die met een beetje hand- en spandiensten wat bijverdient en daarmee deze site onderhoudt. Dus er mag niets misgaan met servers of wat dan ook of die jongen zit in het schip.
Er wordt niet om een gulle gift ...
door maanmist
ma 17 jan 2005, 22:11
Forum: Babbelhoek
Onderwerp: Een beetje financiele ondersteuning voor Pieter
Reacties: 12
Weergaves: 10687

Een beetje financiele ondersteuning voor Pieter

Mensen, is het mogelijk dat we dit forum een beetje financieel ondersteunen? Ik weet dat het onderhoud van een forum geld kost en omdat Pieter nog vrij jong is en nog op school zit en nu met een stage zit. Dus je kan wel uitrekenen dat de buidel niet overstroomt. En ik zeg maar zo: voor wat, hoort ...
door maanmist
wo 06 okt 2004, 20:26
Forum: Windows Algemeen
Onderwerp: AUTOEXEC.NT foutmelding
Reacties: 15
Weergaves: 19228

Klopt als een bus. Bedankt, Marcel.