Er zijn 72 resultaten gevonden
- zo 17 jul 2005, 21:05
- Forum: Office Algemeen
- Onderwerp: Openen Excel bestand
- Reacties: 9
- Weergaves: 8489
- za 16 jul 2005, 12:09
- Forum: Office Algemeen
- Onderwerp: Openen Excel bestand
- Reacties: 9
- Weergaves: 8489
- za 16 jul 2005, 8:29
- Forum: Rommel bakkie
- Onderwerp: handige programma's
- Reacties: 5
- Weergaves: 3177
- ma 11 jul 2005, 6:42
- Forum: Office Algemeen
- Onderwerp: Openen Excel bestand
- Reacties: 9
- Weergaves: 8489
- zo 10 jul 2005, 12:49
- Forum: Office Algemeen
- Onderwerp: Openen Excel bestand
- Reacties: 9
- Weergaves: 8489
- zo 10 jul 2005, 10:05
- Forum: Office Algemeen
- Onderwerp: Openen Excel bestand
- Reacties: 9
- Weergaves: 8489
Openen Excel bestand
Iedere keer als ik Excel ( Office 2003) wil openen moet ie het een of ander installeren maar ik heb geen idee wat. Dat doet ie dan ook en dan wordt Excel ook normaal geopend. Iemand enig idee wat er niet goed staat. Bij vorige versies zag je ook de balk waarin de tekst stond die je aan typen was ...
- do 07 jul 2005, 20:54
- Forum: Rommel bakkie
- Onderwerp: Kan de software niet vinden
- Reacties: 7
- Weergaves: 4290
- do 07 jul 2005, 6:41
- Forum: Rommel bakkie
- Onderwerp: Kan de software niet vinden
- Reacties: 7
- Weergaves: 4290
- wo 06 jul 2005, 21:19
- Forum: Rommel bakkie
- Onderwerp: Kan de software niet vinden
- Reacties: 7
- Weergaves: 4290
- wo 06 jul 2005, 6:46
- Forum: Rommel bakkie
- Onderwerp: Kan de software niet vinden
- Reacties: 7
- Weergaves: 4290
Kan de software niet vinden
Ik hen een oud laptopje en ivm de ruimte ME geïnstalleerd. Werkt bijna perfect maar mis alleen nog geluid. Iemand enig idee waar de software te downloaden is. Het gaat om de geluidskaart 82443 MX AC`97 voor de Acer Travelmate 507 T. Misschien dat ik de hele videokaart ook mis maar zover ben ik nog ...
- do 16 jun 2005, 6:23
- Forum: MSN, Windows & Windows Live Messenger
- Onderwerp: winks installeren
- Reacties: 2
- Weergaves: 4498
- wo 15 jun 2005, 19:54
- Forum: MSN, Windows & Windows Live Messenger
- Onderwerp: winks installeren
- Reacties: 2
- Weergaves: 4498
winks installeren
ik heb winks geïnstalleerd, maar ik wil ze ook op een andere account kunnen gebruiken. hoe doe ik dat??
- wo 19 jan 2005, 19:44
- Forum: Babbelhoek
- Onderwerp: Een beetje financiele ondersteuning voor Pieter
- Reacties: 12
- Weergaves: 10687
Ik geloof niet, Gizmo dat jij doorhebt hoe de sitiuatie is bij Pieter. Hij is een scholier die met een beetje hand- en spandiensten wat bijverdient en daarmee deze site onderhoudt. Dus er mag niets misgaan met servers of wat dan ook of die jongen zit in het schip.
Er wordt niet om een gulle gift ...
Er wordt niet om een gulle gift ...
- ma 17 jan 2005, 22:11
- Forum: Babbelhoek
- Onderwerp: Een beetje financiele ondersteuning voor Pieter
- Reacties: 12
- Weergaves: 10687
Een beetje financiele ondersteuning voor Pieter
Mensen, is het mogelijk dat we dit forum een beetje financieel ondersteunen? Ik weet dat het onderhoud van een forum geld kost en omdat Pieter nog vrij jong is en nog op school zit en nu met een stage zit. Dus je kan wel uitrekenen dat de buidel niet overstroomt. En ik zeg maar zo: voor wat, hoort ...
- wo 06 okt 2004, 20:26
- Forum: Windows Algemeen
- Onderwerp: AUTOEXEC.NT foutmelding
- Reacties: 15
- Weergaves: 19228
