nou laat maar heb het gevonden
je hoeft geen wizzard te door lopen in dat klere Vista
dus dit kan meteen weg Pieter sorry
Er zijn 5 resultaten gevonden
- zo 19 apr 2009, 15:04
- Forum: Windows Algemeen
- Onderwerp: netwerk maken in vista
- Reacties: 6
- Weergaves: 4949
- zo 19 apr 2009, 15:01
- Forum: Windows Algemeen
- Onderwerp: netwerk maken in vista
- Reacties: 6
- Weergaves: 4949
netwerk maken in Vista
hallo mensen
ik heb een probleem
hoe kan ik met Vista een netwerkje maken met een andere pc met XP er op
want op XP lukt het my wel maar op dat Vista
ik weet echt niet waar ik moet zoeken
als ik naar netwerkcentrum gaat op configuratiescherm dan zie ik daar geen netwerk maken by staat zoals in ...
ik heb een probleem
hoe kan ik met Vista een netwerkje maken met een andere pc met XP er op
want op XP lukt het my wel maar op dat Vista
ik weet echt niet waar ik moet zoeken
als ik naar netwerkcentrum gaat op configuratiescherm dan zie ik daar geen netwerk maken by staat zoals in ...
- za 11 nov 2006, 21:56
- Forum: Windows Algemeen
- Onderwerp: dualboot verwijderen
- Reacties: 5
- Weergaves: 2998
- za 11 nov 2006, 21:48
- Forum: Windows Algemeen
- Onderwerp: dualboot verwijderen
- Reacties: 5
- Weergaves: 2998
Hoi, het probleem is eigenlijk dat als ik mijn laptop opstart, ik de keuze krijg tussen 2 Windows XP, terwijl er maar een op staat, door een abuis van mij, had ik XP op mijn ""D"schijf geïnstalleerd, terwijl hij op "C"moest, dus stond XP er dubbel op, heb ondertussen "D"schijf geformatteerd, maar ...
- za 11 nov 2006, 18:04
- Forum: Windows Algemeen
- Onderwerp: dualboot verwijderen
- Reacties: 5
- Weergaves: 2998
dualboot verwijderen
hallo mensen
ik heb een pc waar ik 2 keer XP heb opgezet eerst op de d-schijf en toen op de c-schijf
ik heb daarna de Windows map verwijderd van de d-schijf maar nu blijf ik een dualboot houden als ik mijn pc opstart
is dat te verwijderen of moet ik de pc weer opnieuw formatteren
grzz van kever
ik heb een pc waar ik 2 keer XP heb opgezet eerst op de d-schijf en toen op de c-schijf
ik heb daarna de Windows map verwijderd van de d-schijf maar nu blijf ik een dualboot houden als ik mijn pc opstart
is dat te verwijderen of moet ik de pc weer opnieuw formatteren
grzz van kever