dualboot verwijderen

Algemeen over alle Windows versies.

Moderator: MandersOnline

Plaats reactie
kever
Beginner
Beginner
Berichten: 5
Lid geworden op: za 11 nov 2006, 17:58

dualboot verwijderen

Bericht door kever »

hallo mensen
ik heb een pc waar ik 2 keer XP heb opgezet eerst op de d-schijf en toen op de c-schijf
ik heb daarna de Windows map verwijderd van de d-schijf maar nu blijf ik een dualboot houden als ik mijn pc opstart
is dat te verwijderen of moet ik de pc weer opnieuw formatteren
grzz van kever
Gebruikersavatar
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23698
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

Rechtermuisknop op Deze computer
Eigenschappen
Geavanceerd
Instellingen bij Opstart- en herstelinstellingen
Druk op Bewerken

Geef de gehele tekst op die er staat dan pas ik hem voor je aan.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
kever
Beginner
Beginner
Berichten: 5
Lid geworden op: za 11 nov 2006, 17:58

Bericht door kever »

Hoi, het probleem is eigenlijk dat als ik mijn laptop opstart, ik de keuze krijg tussen 2 Windows XP, terwijl er maar een op staat, door een abuis van mij, had ik XP op mijn ""D"schijf geïnstalleerd, terwijl hij op "C"moest, dus stond XP er dubbel op, heb ondertussen "D"schijf geformatteerd, maar laptop geeft nog steeds de keuze uit twee XP's
Gebruikersavatar
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23698
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

Dat snap ik, maar als ik die tekst heb pas ik hem aan en krijg je die keuze niet meer :)
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
kever
Beginner
Beginner
Berichten: 5
Lid geworden op: za 11 nov 2006, 17:58

Bericht door kever »

[boot loader]
timeout=30
default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS
[operating systems]
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Professional" /noexecute=optin /fastdetect
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(2)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Professional" /noexecute=optin /fastdetect
Gebruikersavatar
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23698
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

Code: Selecteer alles

[boot loader]
timeout=30
default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS
[operating systems]
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Professional" /noexecute=optin /fastdetect 
Dat mag je er van maken.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
Plaats reactie