Er zijn 3 resultaten gevonden

door puckky
di 25 sep 2007, 22:37
Forum: Windows Algemeen
Onderwerp: objecht 169
Reacties: 1
Weergaves: 1590

objecht 169

als ik op een chatsite wil krijg ik steeds een foutmelding van objecht 169
wat kan ik daar aan doen zodat ik wel op chatsites kan komen
door puckky
vr 24 aug 2007, 20:15
Forum: MSN, Windows & Windows Live Messenger
Onderwerp: MSN probleem
Reacties: 4
Weergaves: 4568

dat had ze gedaan en toen was alles weg
had ze alleen nog maar haar schermafbeelding
en verder was alles weg
door puckky
vr 24 aug 2007, 17:22
Forum: MSN, Windows & Windows Live Messenger
Onderwerp: MSN probleem
Reacties: 4
Weergaves: 4568

MSN probleem

ik heb een virus gehad en kan nu niks meer krijgen
het virus was p0017-jpg met drie teksten
en nu is dus alles weg helemaal niks meer
en boven kan ik nu alleen nog op MSN komen
maar niet meer in mijn postvak
wat kan ik daar aan doen