als ik op een chatsite wil krijg ik steeds een foutmelding van objecht 169
wat kan ik daar aan doen zodat ik wel op chatsites kan komen
Er zijn 3 resultaten gevonden
- di 25 sep 2007, 22:37
- Forum: Windows Algemeen
- Onderwerp: objecht 169
- Reacties: 1
- Weergaves: 1590
- vr 24 aug 2007, 20:15
- Forum: MSN, Windows & Windows Live Messenger
- Onderwerp: MSN probleem
- Reacties: 4
- Weergaves: 4567
- vr 24 aug 2007, 17:22
- Forum: MSN, Windows & Windows Live Messenger
- Onderwerp: MSN probleem
- Reacties: 4
- Weergaves: 4567
MSN probleem
ik heb een virus gehad en kan nu niks meer krijgen
het virus was p0017-jpg met drie teksten
en nu is dus alles weg helemaal niks meer
en boven kan ik nu alleen nog op MSN komen
maar niet meer in mijn postvak
wat kan ik daar aan doen
het virus was p0017-jpg met drie teksten
en nu is dus alles weg helemaal niks meer
en boven kan ik nu alleen nog op MSN komen
maar niet meer in mijn postvak
wat kan ik daar aan doen