als ik op een chatsite wil krijg ik steeds een foutmelding van objecht 169
wat kan ik daar aan doen zodat ik wel op chatsites kan komen
objecht 169
Moderator: MandersOnline
- MandersOnline
- Manders Online

- Berichten: 23698
- Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:

