Hallo Best Mensen
Ik heb weer een vraagje aan jullie
wie kan mijn helpen aan een nieuwe Home Cinema Of Power Cinema versie van ik gebruik nu versie 2 maar als ik die open zet loop heel me computer traag en dat is best jammer ik hoop dat iemand mijn hier kan helpen
Ja het is wel software
want ik gebruik nu versie 2 maar als ik dan me tv op me computer aan wil zetten dan loop heel me computer traag
daarom vraag ik als er een nieuwe versie uit is snap je
Helaas kan ik geen verdere informatie voor je vinden over het andere pakket, krijg alleen maar informatie in me nek van allerlei elektronica en dat willen we niet het ging om Software.
Oke Toch Bedankt Maar is er dan misschien een anderen programma waar ik dan tv mee kan kijken op me computer want ik wil ook graag clips rippen van de tv snap je maar ik hoop dat er dan een anderen programma voor is dan hoor ik het wel van jullie
Ik heb het ook pas nieuw snap je
Ik weet er ook niet veel van
Maar ik zag net bij power cinema 2 die ik nu hebt deze fout melden
Misschien heb het hier mee te maken dat die zo traag is dit is die meldt
( In PCM2 MFC Application is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak)
nu is de vraag nog kan jou PC het wel aan dat soort dingen, kijk eens naar geheugen gebruik en dergelijken dat wil soms wel eens de oplossing zijn minder programma's op de achtergrond en laat je PC maar een scannen op rommel programma's zoals Spyware, er staat hier ook een forum voor waar je allerlei programma's vandaan kan halen.