groen beeld
Moderator: MandersOnline
-
- Manders Online
- Berichten: 23687
- Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
op bed niet hoor ik was van 00.15 tot 5.30 aan het slapen als het mee zit, daarna werken
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
-
- Manders Online
- Berichten: 23687
- Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Ben Servicedesk Medewerker.
Noem mezelf ook wel Telefoniste.
Noem mezelf ook wel Telefoniste.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
-
- Manders Online
- Berichten: 23687
- Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Nee de personen die je opbelt als je PC problemen hebt, om vervolgens die mensen volledig uit te schelden terwijl ze zo hun best doen iemand te helpen.
Servicedesk is in de volksmond Helpdesk alleen in dit geval ook een met enige kennis van zaken.
Servicedesk is in de volksmond Helpdesk alleen in dit geval ook een met enige kennis van zaken.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
-
- Manders Online
- Berichten: 23687
- Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Ja ik los er redelijk wat op tenzij het echt te technisch is of ik het niet mag heb maximaal 15 minuten om iemand te helpen en liever nog minder.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
-
- Manders Online
- Berichten: 23687
- Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Ja oplossen is me werk, maar me werk is niet afgezeken worden omdat een ander ergens iets heeft aangepast of dat ze zelf lopen te klooien met hun wachtwoorden.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
-
- Manders Online
- Berichten: 23687
- Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Je mag wel andere vaardigheden hebben met die mensen. Eerste punt is dat je de mensen weet te kalmeren dat je daarna pas het technische gedeelte gaat doen waar je vaak niet veel vanaf hoeft te weten.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
-
- Manders Online
- Berichten: 23687
- Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Hier is het soms ook wel lastig beide hebben hun nadelen aan de telefoon kan je nog om wat extra duidelijkheid vragen of even via Hulp op Afstand iemand even op weg helpen hier via de tekst gaat dat niet.
Maar de grootste ergernissen komen vanuit een ander onderdeel van de ICT en dat zijn de rechten die mensen hebben, ze vragen iets aan en het duurt enorm lang of ze zijn ineens van alles kwijt. Ik snap die ergernissen wel, maar vaak ligt de fout ook wel bij de gebruiker zelf.
Maar de grootste ergernissen komen vanuit een ander onderdeel van de ICT en dat zijn de rechten die mensen hebben, ze vragen iets aan en het duurt enorm lang of ze zijn ineens van alles kwijt. Ik snap die ergernissen wel, maar vaak ligt de fout ook wel bij de gebruiker zelf.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl