groen beeld

Als je het niet weet gooi het hierin. Het wordt dan eventueel verplaatst.

Moderator: MandersOnline

pluut
300+ Poster
300+ Poster
Berichten: 322
Lid geworden op: ma 21 aug 2006, 9:52
Locatie: groningen

Bericht door pluut »

gesloopt naar zo'n lange rustdag op bed?
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23687
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

op bed niet hoor ik was van 00.15 tot 5.30 aan het slapen als het mee zit, daarna werken
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
pluut
300+ Poster
300+ Poster
Berichten: 322
Lid geworden op: ma 21 aug 2006, 9:52
Locatie: groningen

Bericht door pluut »

wat doe je dan voor werk hè je kan beter MSN en hoor?
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23687
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

Ben Servicedesk Medewerker.

Noem mezelf ook wel Telefoniste.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
pluut
300+ Poster
300+ Poster
Berichten: 322
Lid geworden op: ma 21 aug 2006, 9:52
Locatie: groningen

Bericht door pluut »

oh die mensen die zo vriendelijk die telefonische Enquêtes doen haha
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23687
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

Nee de personen die je opbelt als je PC problemen hebt, om vervolgens die mensen volledig uit te schelden terwijl ze zo hun best doen iemand te helpen.

Servicedesk is in de volksmond Helpdesk alleen in dit geval ook een met enige kennis van zaken.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
pluut
300+ Poster
300+ Poster
Berichten: 322
Lid geworden op: ma 21 aug 2006, 9:52
Locatie: groningen

Bericht door pluut »

oh dat is denk ik wel mooi werk en dan over pc's dan moet jij proberen ze op te lossen
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23687
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

Ja ik los er redelijk wat op tenzij het echt te technisch is of ik het niet mag heb maximaal 15 minuten om iemand te helpen en liever nog minder.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
pluut
300+ Poster
300+ Poster
Berichten: 322
Lid geworden op: ma 21 aug 2006, 9:52
Locatie: groningen

Bericht door pluut »

ja maar dat oplossen is ook je werk ja wij hebben ook wel eens de helpdesk gebeld
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23687
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

Ja oplossen is me werk, maar me werk is niet afgezeken worden omdat een ander ergens iets heeft aangepast of dat ze zelf lopen te klooien met hun wachtwoorden.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
pluut
300+ Poster
300+ Poster
Berichten: 322
Lid geworden op: ma 21 aug 2006, 9:52
Locatie: groningen

Bericht door pluut »

ja kan me indenken dat sommige mensen onaardig beginnen te worden terwijl je je best voor hun doet daarom is het makkelijk dat je zelf beetje verstand van de pc hebt haha
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23687
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

Je mag wel andere vaardigheden hebben met die mensen. Eerste punt is dat je de mensen weet te kalmeren dat je daarna pas het technische gedeelte gaat doen waar je vaak niet veel vanaf hoeft te weten.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
pluut
300+ Poster
300+ Poster
Berichten: 322
Lid geworden op: ma 21 aug 2006, 9:52
Locatie: groningen

Bericht door pluut »

ja toch lijkt het me moeilijk om dit via de telefoon af te handelen via tekst(zoals hier b.v)kun je makkelijker doen volgens mij, maar ja goed dat zoiets er is en dit is helpdesk in algemeen of een bepaalde richting?
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23687
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

Hier is het soms ook wel lastig beide hebben hun nadelen aan de telefoon kan je nog om wat extra duidelijkheid vragen of even via Hulp op Afstand iemand even op weg helpen hier via de tekst gaat dat niet.

Maar de grootste ergernissen komen vanuit een ander onderdeel van de ICT en dat zijn de rechten die mensen hebben, ze vragen iets aan en het duurt enorm lang of ze zijn ineens van alles kwijt. Ik snap die ergernissen wel, maar vaak ligt de fout ook wel bij de gebruiker zelf.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
pluut
300+ Poster
300+ Poster
Berichten: 322
Lid geworden op: ma 21 aug 2006, 9:52
Locatie: groningen

Bericht door pluut »

maar denk dat ze de fout niet snel bij zichzelf leggen ,(dacht ik zo hoor)zijn er nu nog veel die zo'n helpdesk inschakelen dan? tegenwoordig kun je alles op internet vragen ja
Plaats reactie