Printer

Algemeen over alle Windows versies.

Moderator: MandersOnline

Johnnyboy
200+ Poster
200+ Poster

Bericht door Johnnyboy »

Hoi Pieter
Ik begrijp niet wat je bedoeld Ik heb het bestand geïnstalleerd maar als ik het open : Dan krijg ik een lijst met allemaal registersleutels onderzocht en/of gerepareerd door deze toepassing. dat staat er in
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

Ja oke het een en ander word weer terug gezet naar de oorspronkelijke staat en daarna opnieuw de HP software installeren op de manier zoals ik zei en dan zou het moeten lukken...
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
Johnnyboy
200+ Poster
200+ Poster

Bericht door Johnnyboy »

Ik heb het al geprobeerd maar ik krijg mijn printer nog niet geïnstalleerd
Stel als ik een andere printer koop van een ander merk een Brother of een Canon zou ik die dan ook niet kunnen installeren
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Contacteer:

Dat zou dan verder geen problemen moeten opleveren, maar als je even wacht ik ben van de week op me werk en daar weet ik iets wat je moet verwijderen mogelijk dat we dat eerst even moeten uitvoeren....
Johnnyboy
200+ Poster
200+ Poster

Bericht door Johnnyboy »

Hoi Pieter
Ben je nog iets meer te weten gekomen over mijn HP printer .
Ik heb van iemand een andere printer mogen lenen en dat was een Brother en die kreeg ik wel geïnstalleerd op mijn computer.
Mijn Moeder heeft dezelfde Computer als mij daar heb ik mijn HP printer op aan gesloten en daar kreeg ik hem ook op geïnstalleerd

Johnnyboy
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Contacteer:

C:\WINDOWS\system32\spool\drivers\w32x86

Daar moet je wezen :)

die leeg mikken en dan is alles wat btereft de printer drivers weg als het mee zit.

Ik moet wel melden doe dit onder Veilige Modus, dat is bij het starten van de PC F8 drukken direct na het bios en nog voor het opstart scherm van XP.
Johnnyboy
200+ Poster
200+ Poster

Bericht door Johnnyboy »

Hoi Pieter
Ik heb die map leeg gegooid in veilige modus maar mijn HP printer krijg ik nog steeds niet geïnstalleerd.
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Contacteer:

Dan weet ik het zelf ook haast niet meer enigste wat ik zou willen weten is hoe het schermpje er uit ziet die vraagt om die DLL die ontbreekt...
Johnnyboy
200+ Poster
200+ Poster

HP Printer

Bericht door Johnnyboy »

Hoi Pieter
Het is me gelukt om mijn printer te installeren .
via de originele cd-rom heb ik hem geïnstalleerd .
Hij gaf aan Printeraansluiting . Hoe is de hp deskjet 5100 series aangesloten op deze computer je kon kiezen en 2 dingen rechtstreeks op deze computer of via het netwerk ik heb in gevuld rechtstreeks op deze computer toen op volgende geklikt toen moest hij het connectortype weten Hoe is de printer op de computer aangesloten je kon daar ook uit 2 dingen kiezen via USB-KABEL of OVERIGE. Toen heb ik toen ik de printer niet geïnstalleerd kreeg voor USB-KABEL gekozen en op volgende geklikt toen begon hij met installeren op een gegeven moment moest ik de printer aansluiten op de computer . Dat heb ik toen gedaan maar daar reageerde hij niet op . en ik kreeg mijn printer niet geïnstalleerd . Ik heb op een gegeven moment via de originele cd weer mijn printer proberen te installeren tot aan connectortype heb ik het zelfde gedaan . ten hij bij connectortype aan gaf . Hoe is de printer op de computer aangesloten daar kon je kiezen uit 2 mogelijkheden 1: via USB-KABEL of 2: OVERIGE toen heb ik voor OVERIGE gekozen en daar stond bij welke poort : daar kon je kiezen uit 7 poorten ik heb gekozen voor USB001 poort en toen pakte hij wel ik kreeg hem geïnstalleerd . en hij werkt ook ik hoop dat je het een beetje snapt wat ik geschreven heb, bedankt voor de moeite .
Groetjes Johnnyboy
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Contacteer:

Het zegt mij zelf voldoende mijn printer staat ook op die poort aangesloten.

Ben blij dat je er zelf achter bent gekomen hoe het wel moet lukken.
Plaats reactie