Hoi Pieter, ergens (ik weet niet meer waar) vond ik een soortgelijk probleem, en toen werd er aangeraden om nog een profiel in Firefox aan te maken.... dat heb ik gedaan en nu kan ik de addons "gewoon" installeren. Dus ik kan weer naar hartenlust spelen met al die leuke dingetjes....
bedankt, en ik begrijp het heel goed hoor, dat je het af en toe hartstikke druk hebt, tenminste als ik zie hoe dit forum bijv. al gegroeid is....
Ik ben al lang blij dat ik ergens met mijn vragen terecht kan en dat er meestal wel iemand is die vrij snel een antwoord heeft, en anders wachten we gewoon even toch?
groetjes en een fijn weekend
Cobie
