speedlinq
Moderator: MandersOnline
hallo Pieter ik laat het je weten hoe het afloopt of ze een andere type modem opsturen gr bastian12
hee hier met bas ik ben fietsemaker in dieren
van het bekende merk ben gek op computer en muziek en films maar moet nog veel leren over de computer heb hem pas 2jaar maar het komt wel
de groeten allemaal
van het bekende merk ben gek op computer en muziek en films maar moet nog veel leren over de computer heb hem pas 2jaar maar het komt wel
de groeten allemaal
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
is goed ik ben ernorm benieuwd heel veel succes er mee en misschien beter in de avond je modem uit mikken scheelt ook een bak stroom.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
hallo Pieter hadt net weer geen verbinding even achter de aan en uit knop even uit toen weer aan en hij deed het weer we houden je op de hoogte is denk ik de modem gr bastian12
hee hier met bas ik ben fietsemaker in dieren
de groeten allemaal
de groeten allemaal
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
Ja lijkt me wel, maar als je geen verbinding meer hebt met Internet kan je dan inloggen op de modem?
En als dat niet lukt start je PC eens opnieuw op. Modem aan laten dan natuurlijk kijken of daar dan een oplossing in zit, even echt vast stellen dat het je Modem is.
Je hebt best ook wel kans dat ze je vragen om je Firmware te upgraden, doe dat alleen met de door hun aangeboden Firmware providers willen vaak hun firmware dus danig aanpassen dat die het beste samen werkt met hun eigen netwerk.
En als dat niet lukt start je PC eens opnieuw op. Modem aan laten dan natuurlijk kijken of daar dan een oplossing in zit, even echt vast stellen dat het je Modem is.
Je hebt best ook wel kans dat ze je vragen om je Firmware te upgraden, doe dat alleen met de door hun aangeboden Firmware providers willen vaak hun firmware dus danig aanpassen dat die het beste samen werkt met hun eigen netwerk.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl