probleen en afsluiten van windows
Moderator: MandersOnline
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
Is dan een asus moedederbord die speciaal voor HP gemaakt word.
Ik heb alleen wel ergens gelezen dat er iemand niet erg blij was met de combinatie van VGA kaart en Moederbord dat het dus vaker voorkomt dat er problemen zijn...
Probeer anders even via de site van HP even Alle drivers die ze hebben bij te werken naar de nieuwste versie...
Ik heb alleen wel ergens gelezen dat er iemand niet erg blij was met de combinatie van VGA kaart en Moederbord dat het dus vaker voorkomt dat er problemen zijn...
Probeer anders even via de site van HP even Alle drivers die ze hebben bij te werken naar de nieuwste versie...
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
Ik ga dat doen maar zal vanavond worden, als het goed is dan moet het probleem uit de wereld zijn?
Pieter mag ik je bedanken voor de tijd en geduld die je heb, ik ga zeker even die drivers doen en laat zeker even weten hoe het is verlopen.
Een grote schoonmaak van de compu zal dat helpen, alles eraf halen en opnieuw erop???
gr San
Pieter mag ik je bedanken voor de tijd en geduld die je heb, ik ga zeker even die drivers doen en laat zeker even weten hoe het is verlopen.
Een grote schoonmaak van de compu zal dat helpen, alles eraf halen en opnieuw erop???
gr San
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
Meestal zijn dan de problemen de wereld wel weer uit, ze maken meestal nieuwe drivers om problemen de wereld uit te helpen en heel soms om iets nog beter te laten functioneren.
Een gehele nieuwe installatie soms werkt dat wel ja, maar weet niet of dat nu dan ook echt nodig is...
Een gehele nieuwe installatie soms werkt dat wel ja, maar weet niet of dat nu dan ook echt nodig is...
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
Opzich kan je een andere seie numen, maar probeer eens contact op te nemen met HP zelf, want dit is niet bepaald normaal...
Hoi
Nog even een berichtje hoe het verder is gegaan.
Heb nog de goede Bios update gevonden dus geïnstalleerd via HP, dacht zo dat is verholpen.
Maar de volgende knalde hij de computer weer uit, heb toen uit woede maar geformatteerd.
En jawel voorlopig knal ik er nog niet af.
Moet nu wel weer aan me computer wennen want de instellingen staan niet goed en kom elke keer andere dingen tegen, die ik niet weet op te lossen, maar dit zijn kleine dingetjes.
Al met al vond ik het allemaal leerzaam want ben bij dingen geweest waar ik het bestaan niet van wist
De kleine probleempjes die er nog zijn en waar ik niet uitkomt zal ik ook ergens in het forum zetten en hopelijk kunnen jullie me weer helpen.
gr San en bedankt voor alles
Heb nog de goede Bios update gevonden dus geïnstalleerd via HP, dacht zo dat is verholpen.
Maar de volgende knalde hij de computer weer uit, heb toen uit woede maar geformatteerd.
Moet nu wel weer aan me computer wennen want de instellingen staan niet goed en kom elke keer andere dingen tegen, die ik niet weet op te lossen, maar dit zijn kleine dingetjes.
Al met al vond ik het allemaal leerzaam want ben bij dingen geweest waar ik het bestaan niet van wist
De kleine probleempjes die er nog zijn en waar ik niet uitkomt zal ik ook ergens in het forum zetten en hopelijk kunnen jullie me weer helpen.
sampy @ Wo 04 Jan 2006, 12:35 schreef:Hoi
Maar de volgende dag knalde de computer weer uit, heb toen uit woede maar geformatteerd. En dat duurt bij mij lang.
Al met al vond ik het allemaal leerzaam want ben bij dingen geweest waar ik het bestaan niet van wist![]()
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
Ja is in orde hoor ik verneem wel van je als je wat te melden hebt.
Ik help wel als het me lukt
Ik help wel als het me lukt