Foutmelding bij inloggen op spelpunt
Moderator: MandersOnline
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
Ik hoor het wel weer van je morgen ben ik wel veel weg.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
Hallo Pieter,
Heb alles gedaan wat je mij had geadviseerd, ook Norton eraf gehaald, daarna nog een keer Hitman Pro gedaan en PC Bug doctor. Comp liep meteen sneller, heb hem daarna afgesloten. Vanmorgen met geen mogelijk meer op te starten. Heb het geprobeerd met het schijfje van Windows Xp (niet het originele, omdat mijn computer geïnstalleerd afgeleverd is) heb het daarna geprobeerd met de back-up schijf welke ik 1-2-2005 had gemaakt. Heb geprobeerd in de veilige modus. Pffffffff ik weet het niet meer. Krijg als bericht :
Boot Failure
Reboot and Select proper Boot device or Insert Boot Media in selected Boot device
Press any key when ready
Help, wat kan ik doen?
Snap hier echt niets van, grrrrrrr
Heb alles gedaan wat je mij had geadviseerd, ook Norton eraf gehaald, daarna nog een keer Hitman Pro gedaan en PC Bug doctor. Comp liep meteen sneller, heb hem daarna afgesloten. Vanmorgen met geen mogelijk meer op te starten. Heb het geprobeerd met het schijfje van Windows Xp (niet het originele, omdat mijn computer geïnstalleerd afgeleverd is) heb het daarna geprobeerd met de back-up schijf welke ik 1-2-2005 had gemaakt. Heb geprobeerd in de veilige modus. Pffffffff ik weet het niet meer. Krijg als bericht :
Boot Failure
Reboot and Select proper Boot device or Insert Boot Media in selected Boot device
Press any key when ready
Help, wat kan ik doen?
Snap hier echt niets van, grrrrrrr
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
Zit er toevallig een diskette in je PC of een CD-rom?
misschien zat er een diskette in de cd-rom bij dit bericht, dat weet ik niet zeker meer, maar heb ook zonder diskette geprobeerd in de veilige modus op te starten, op geen enkele manier kan ik erin komen.
Press any key when ready is de laatste zin, net of hij ergens op zit te wachten.
Maar waarop?
Gr. Marie
Press any key when ready is de laatste zin, net of hij ergens op zit te wachten.
Maar waarop?
Gr. Marie
ben even naar huis terug gegaan om precies op te schrijven wat op het scherm stond :
PXE-E61: Media test failure, check cable
PXE-MOF: Exiting PXE Rom
Searching for Boot Record from SCSI.....Not Found
Boot Failure
Reboot and Select proper Boot device or Insert
Boot Media in selected Boot device
Press any key when ready
Bekabeling is reeds door mij gecontroleerd, zitten allemaal goed vast
Gr. Marie
PXE-E61: Media test failure, check cable
PXE-MOF: Exiting PXE Rom
Searching for Boot Record from SCSI.....Not Found
Boot Failure
Reboot and Select proper Boot device or Insert
Boot Media in selected Boot device
Press any key when ready
Bekabeling is reeds door mij gecontroleerd, zitten allemaal goed vast
Gr. Marie
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
probleem lijkt ergens anders te liggen, kies een waar je voor veilige modus koos eens voor: Laatste bekende juiste configuratie(recente instellingen die werkten
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
Mocht het geen oplossing zijn probeer eens de batterij van je moederbord los te halen.
Hallo Pieter,
Batterij loshalen van het moederbord is voor mij te ingewikkeld, en er is ook niemand in mijn omgeveing die daar enige notie van heeft.
Laatstbekende juiste figuratie F5, haalde ook niets uit, nog steeds het zelfde bericht. Ben toen weer
met de verschillende cd's aan het proberen geweest, uiteindelijk kreeg ik nu eens een ander bericht, heb zelfs 1x Windows op het scherm gezien, maar dat was dan ook alles,
Searching for Boot Record from CD Rom.....OK
Druk op een toets als u de comp vanaf cd-rom wil opstarten...........
schijfleesfout
Druk CTRL+ALT+DEL om opnieuw te starten
als ik dat gedaan heeft geeft hij weer het zelfde bericht......
ben je al wat wijzer geworden nu Pieter ??
Gr. Marie
Batterij loshalen van het moederbord is voor mij te ingewikkeld, en er is ook niemand in mijn omgeveing die daar enige notie van heeft.
Laatstbekende juiste figuratie F5, haalde ook niets uit, nog steeds het zelfde bericht. Ben toen weer
met de verschillende cd's aan het proberen geweest, uiteindelijk kreeg ik nu eens een ander bericht, heb zelfs 1x Windows op het scherm gezien, maar dat was dan ook alles,
Searching for Boot Record from CD Rom.....OK
Druk op een toets als u de comp vanaf cd-rom wil opstarten...........
schijfleesfout
Druk CTRL+ALT+DEL om opnieuw te starten
als ik dat gedaan heeft geeft hij weer het zelfde bericht......
ben je al wat wijzer geworden nu Pieter ??
Gr. Marie
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
Er is duidelijk wat mis met je PC en het lijkt er op dat je CD ook niet geheel in orde is...
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
computer is van het merk legend/202
Intell Pentium
Windows XP professional
512 kb
wat ik echter niet heb opgemerkt bij de aankoop is dat er geen orginele schijfjes bij zaten.
heb de leveranvier hier ook over benaderd, deze vertelde dat ik zelf meteen een backup had moeten maken.
ook hier heb ik weer van geleerd.
Intell Pentium
Windows XP professional
512 kb
wat ik echter niet heb opgemerkt bij de aankoop is dat er geen orginele schijfjes bij zaten.
heb de leveranvier hier ook over benaderd, deze vertelde dat ik zelf meteen een backup had moeten maken.
ook hier heb ik weer van geleerd.
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
Ze moeten jou er wel een CD bij leveren zijn ze zelfs verplicht of een herstel diskette maar dit kan en mag niet!