paukenslag!

Alles wat met hardware en randapparatuur te maken heeft.

Moderator: MandersOnline

Plaats reactie
Sita
Beginner
Beginner

paukenslag!

Bericht door Sita »

Ik weet eigenlijk niet waar ik dit moet neerzetten en of het soms bij Windows hoort.
Een paar weken heb ik al, dat ik het geluid niet aan kan zetten, zonder steeds erg te schrikken.
Tijdens het surfen of als ik iets aanklik (niet bij alles), krijg ik een geluid wat je met een paukenslag kunt vergelijken. Soms wel een hele roffel.

Ik weet echt niet wat ik hier mee aan moet, want ik heb er geen verstand van. Ik heb al eens Windows geluiden uitgezet, maar dat helpt ook niet.

Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen? Ik heb wind. XP home.

Bij voorbaat dank, Sita.
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

Sita,

Mogelijk is de Driver van je geluidskaart niet geheel in orde. Hiervoor moet ik natuurlijk wel weten wat voor geluidskaart je hebt en dan kunnen we even verder kijken, misschien heeft de fabrikant van je PC wel een betere driver.

Let ook er even op dat alle kabels er goed in zitten!
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
Sita
Beginner
Beginner

Bericht door Sita »

Hallo Pieter,

Onbegrijpelijk, maar het is weg! Ik heb wel, zoals jij aanraadde de kabels gecontroleerd, maar dat had ik al tig malen gedaan. Ik kon ook niet merken dat er iets loszat.

Toch is het geluid verdwenen en kan de muziek weer aan zonder te schrikken.

Hartelijk dank voor je vlotte reactie, groet, Sita.
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

Drivers ook geüpdatet of alleen de kabels?
Het probleem met de kabels kan soms zijn dat er een soort van Kortsluiting is die je moet opheffen met een klein beetje aan de bekabeling zitten.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
Sita
Beginner
Beginner

Bericht door Sita »

Nee, ik heb er verder niets aangedaan. Dus niets geüpdatet, alleen aan de kabels gezeten. Die zaten echter goed vast. Het is me onbegrijpelijk, want toen het een paar weken geleden begon, was het eerste wat ik deed de kabels controleren en daarna nog een paar maal.
De computer is trouwens pas een paar maanden oud, dus waarschijnlijk zijn de drivers nog goed, denk ik...., want ik heb er helemaal geen verstand van.

Ik zal het zo nog even aanzien en hopen dat het zo blijft. Zo niet, dan meld ik me weer.

Groet Sita.
Plaats reactie