Blijkbaar had je je niet aangemeld op reserveforum (je naam komt daar niet voor), want het oude BUG is op 25/12 "verdwenen" en er was op voorhand voor gewaarschuwd dat dit zou gaan gebeuren, en men zich moest registreren aldaar, zodat jullie op de hoogte zouden worden gehouden en een nieuwe link zouden ontvangen voor de nieuwe site.
Login Beckuhgen4all
Moderator: MandersOnline
-
Paradontax
- Beginner

Re: Login Beckuhgen4all
Oke zal in de spam zijn gekomen, anders had ik zeker wel me aangemeld
Ik probeer het elke dag , wachtwoord vergeten maar erkend mijn gebruikersnaam niet.
Hi,
Onder welke naam is de is de nieuwe link verstuurd? k had mij namelijk wel geregistreerd voor de reserve forum.
naam :Pindaqaas
Onder welke naam is de is de nieuwe link verstuurd? k had mij namelijk wel geregistreerd voor de reserve forum.
naam :Pindaqaas
hier ook zo. inlognaam patrieske
jammer mis het echt
jammer mis het echt
Ik heb ook nooit aangemeld voor het reserveforum. Is er nog een mogelijkheid tot uitnodigingen krijgen? Mijn naam daar was Verbatim, sinds april 2005 lid, ooit een tijdje moderator geweest en later opgewerkt tot de status Becker. Ik kreeg nooit emails van het forum, dat heeft voor mij nooit gewerkt, maar daardoor dus ook geen bericht ontvangen van het reserveforum. Altijd dankbaar veel gebruik van gemaakt. Is er nog een manier om te helpen?
Is ondertussen opgelost.
Ik was bijna 20 jaar lid van het forum, ik had niet meer ingelogd in de periode van de mededelingen m.b.t. de problemen/het reserveforum, kan iemand mij helpen om toegang te krijgen tot de nieuwe website?
Ik geraak ook niet meer op de site, ik ben al meer dan 10 jaar lid.. Kan iemand mij helpen aub ? Gebruikersnaam: dannycor
Ben reeds jaren lid Van Beckughen4all en kan ook niet meer inloggen.... thesensei.
Ik vind zelfs het adres van de nieuwe moderators niet terug. Als iemand de adressen heeft, altijd welkom.
Alvast bedankt!
Vriendelijke groet,
Ik vind zelfs het adres van de nieuwe moderators niet terug. Als iemand de adressen heeft, altijd welkom.
Alvast bedankt!
Vriendelijke groet,
ik kan ook niet meer op Beckughen4all. Was ook al jaren lid. Gebruikersnaam Quali.
heb blijkbaar dan ook de mail voor het reserveforum gemist.
hoe kom je dan op het nieuwe forum?
heb blijkbaar dan ook de mail voor het reserveforum gemist.
hoe kom je dan op het nieuwe forum?