Beste,
ik heb een mooie Powerpoint presentatie gemaakt tbv mijn overleden vrouw , deze speelt in Powerpoint ook geheel af.
Ik heb de presentatie omgezet naar Video , deze speelt echter het laatste stukje niet af , hij stopt iets te vroeg.
Wat kan daar de oorzaak van zijn ?
Bijvoorbaat dank.
Thilant
Powerpoint naar Video
Moderator: MandersOnline
-
- Manders Online
- Contacteer:
Re: Powerpoint naar Video
Beste Thilant,
Excuus voor de late reactie, maar vanwege het rustige klimaat op het forum kom ik zelf ook minder vaak langs.
Ik heb zelf geen directe ervaring met het omzetten naar video en weet ook niet direct een antwoord, maar wil wel kijken of ik kan helpen. Heb je het op meerdere computers geprobeerd?
Welke versie van Office gebruik je om dit te doen?
Indien nodig kan ik eventueel ook een poging wagen, ik heb meerdere computers tot mijn beschikking op dit moment met elk wel een iets andere versie van Office.
Excuus voor de late reactie, maar vanwege het rustige klimaat op het forum kom ik zelf ook minder vaak langs.
Ik heb zelf geen directe ervaring met het omzetten naar video en weet ook niet direct een antwoord, maar wil wel kijken of ik kan helpen. Heb je het op meerdere computers geprobeerd?
Welke versie van Office gebruik je om dit te doen?
Indien nodig kan ik eventueel ook een poging wagen, ik heb meerdere computers tot mijn beschikking op dit moment met elk wel een iets andere versie van Office.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl